Saturday, May 15, 2010

{new kids on the block}

ini e-am.anak boss.

ini kerr.pekerja boss.hehe.
:p

ini e-am dan k.kerr.busy bergambo! :p




budak kecik memang la adorable-tak-hengat! pagi-pagi saya masuk office hari ni saya dah tergelak besar.tengok video2 yang kat atas tu.cute nyerrrrrr!!!! :D
lepas tu boss datang bawa anak bujang dia tu (e-am).bising2 sket.gelak-gelak.bergambo2. :)
hati saya ni kalau masuk part budak kecik memang cepat je cair.sebab tu bila as sahar upload gambar anak buah dia si nabila tu, saya excited lebih! comel gileee! :))
saya rasa saya dah kena ada anak sendiri la..eh??! hehe.ok apa? mesti cute gila kalau saya jadi mommy kan? mesti saya sporting dan berperangai sama macam anak saya.hahahaha! :))
(dan mesti anak saya suka ketawa dan shopping juga ;p)

owh cepat la kawen dan making babies!!! :))

p.s : kepada seluruh budak kecik di seluruh dunia, sila jangan comel sangat.nanti kena geget! :D

3 comments:

asdsahar said...

oi! dah menggatal nak kawin kan?..lu masuk jer ar meminang dak apit tu!..hahaha!

note - ok! wa dah dapat bayangkan..kalau lu dpt gegirl..mesti sama perangai ngan lu..pastu 25jam berkepit ngn lu kehulu ke hilir..pastu dia takda 'choice' nak pilih baju2 yng dia suka dan stail fesyen anak muda masakini sebab lu mesti kontrol apa dia pakai..lu kan 'pakar' fesyen..woh ok!..bab tudung mesti garang..pastu girl kamu mesti comel banget dan gebu..pastu dia mesti kuat nangis (sebab lu suka cubit)

anak lelaki?..err..wa rasa dia kena patut jadi 'COOL' mcm wa..sebabnyer ialah..mak nyer itu ialah lu!!..hehe..haruslah dia jadi kool untuk hadapi segala karenah kamu!!.. ;P

kerR {abdullah} said...

hahahahaha! cute seyh kalau wa ada anak.comfirm anak wa baik mcm wa kan? kan? kan? :p
hahahaha!

rizie hensem said...

wa paling suke gambar ngan anak boss..so kacikkkk.hahahaha