Sunday, August 16, 2009

siapa salah angkat tangan? saya!!! (angkat tangan.. -.-")

15/08/09 .12:45 malam
...
kulit kepala saya macam nak tercabut.sakit.
semalam lepas mandi , saya duduk depan kipas sambil tengok tv sambil sikat rambut yang basah.
sambil sikat2 saya main gulung2 rambut depan guna sikat bulat.nak tau apa yang jadi lepas tu??? rambut depan saya tergulung sekali dengan sikat.tersangkut dan tak boleh nak lerai kannnnn!!!!!! :((

saya dengan cuak2 ayam...try2 juga nak bukak.tak boleh.sikat tergantung atas dahi.shiiitttttt! :(
saya masuk bilik air..tuang conditioner dengan harapan rambut menjadi licin dan mudah diurus.tapi tak berkesan.tuang syampu pun tak jalan.tuang minyak rambut.tuang serum segala bagai.

ok tetap tak boleh.
saya rasa macam nak nanges. :(
dalam otak ni dah pikir macam2..nanti nak pi keje macam mana? tak kan nak biar sikat tergantung atas dahi...errr??? fesyen baru la! :p
macam mana nak pakai helmet? macam mana nak jumpa client? macam mana nak pi breakfast jam 10 am dengan rambut macam ni??!!! owhhh...tidak!!!!

ok..potong je..pakai tudung or cap or snow cap... :(
tak mungkin.
nanti orang kata plak.."owh nak bulan puasa baru nak sarung tutup kepala ye???" aduhhhh... :(
air mata saya dah bergenang.

ok.saya tekad je.
saya pasti saya akan dimarahi.
sms :
"awak...rambut orang tersekat kat sikat.tak boleh bukak..."
"cuma satu je cara nya, awak naik atas bawa gunting.potong jejari sikat ni supaya rambut orang selamat..."

pikor datang rumah.bawa gunting.
sambil mencari pintalan rambut, dia membebel.
"lepas ni ambik sikat ni pi bakar"

ayaiyai...

last nya, saya redha je rambut saya dipotong.sebab dah tak boleh diselamatkan... :p hehehe.


SIAPA YANG SALAH ANGKAT TANGAN?

SAYA!!!! ;p

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16/08/2009 1:00 pm

on the phone

p : jom lunch?

k : kejap lagi erk...tunggu melodi abes.


1:30pm
belek2 rambut yang kena potong semalam..
erm..not bad.hihi.
nasib baik belah bawah.
memang la rosak sket.
tapi tak pe la...esok2 boleh pi salon betul kan!

*bunyi phone ringing

p : mandi dah? jom la lunch.lewat dah ni...

k : ala melodi baru je abes..baru nak pi mandi.nanti dah siap orang turun la.


2:30pm

k : ok.orang siap dah.jom!

baru je nak melangkah kaki ke luar rumah...
hujan turun selebat-lebat nya.
alamak... :p

saya lari ke balkoni melihat ke bawah dan nampak si dia muka mencuka.

k : sorry la awak.

p : kan orang dah cakap tadi...kena keluar awal.... :(

k: ;p jangan la mara..

SIAPA YANG SALAH ANGKAT TANGAN?

SAYA!!!! ;p

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


whatever happen...hari ini berjalan dengan lancar.
kami berdua spend masa bersama.
tengok movie.
makan2.
shopping2.
ketawa2.
last skali...menikmati minum petang bersama waffles dan milo ais.
sedap kan?

hujan tu kan rahmat! :)
alhamdulillah!





6 comments:

fara[the]bugbuster said...

sweet! :)

kerR {abdullah} said...

sweet mende? hahahaha...
sakit kulit kepala sampai hari ni terasa...haihs! klako laaaa! hahahaha~
;p

afiq.ikhwan said...

hehehe..comel la awak ni.
love awak.ala..mcm x biase kena marah sikit2.

kerR {abdullah} said...

macam kena marah banyak je...hehe! ;p

.(ns) said...

hhahahah lu klako aaa.. nape le lu ni..adeh..hahaha rambut dah ok lum?
u kan gorgeous, rambut ada sikat tersekat pun tetap hot ok. hahaha

Anonymous said...

kelakar gila wa gelak sorang sorang dalam bilik ni!