Wednesday, August 12, 2009

not my girlfriend

people change.

1). dulu awak kata saya berkira pasal makanan.saya diamkan.

2). lepas tu awak kata dan ceritakan pada semua orang yang saya lesbian, just because boyfriend saya tak datang tidur di rumah macam yang awak selalu buat...plus all my girlfriends selalu lepak rumah.saya diamkan lagi.dan saya dah start malas nak bercakap dengan awak apatah lagi melihat wajah awak yang sangat cantik tuh!

3). awak buruk2 kan nama saya pada setiap housemates yang masuk menyewa rumah supaya mereka pun benci kan saya.tapi ada saya peduli? 

4). and now, awak pula yang pandai2 nak memilih2 dan meletak-kan saya di mana2 mengikut arahan awak...stupid people! :)

yang sebenarnya...

1). saya kasihan pada awak.makanan tu rezeki Tuhan bagi.kalau lah awak kenal saya macam mana kawan2 saya kenal saya, baru awak layak untuk bercakap mengenai saya.

2). ok.saya lesbian.hahahahaha~ (abis boyfriend saya tu apa, tunggul kayu? atau..owh-ok! i'm bisexual :) hahahaha )

3). sebenarnya semua housemates pun tak suka kan awak...kasihannya.lain kali jangan suka mengata orang.busy body! haihs!!

4). awak tak layak beri arahan pada siapa2...saya malas nak cakap mengenai awak sebab saya takkan untung apa2 kalau saya bercakap mengenai awak.LOSER! :)

++ owh ya! sebab tu la awak takde kawan.sebab hati awak jahat.sorry! :)

p.s : to 'you' , GET A LIFE! :)





4 comments:

.*. said...

haha.
fyi, die ade ajak kak rose cabut g umah laen, tak payah ajak akak.

so baekkk.

orang selfish takkan kemana.

.(ns) said...

erk ker, wa pun bisex gak ek?

utk kurangkan bengang lu, dan kurangkan penat gfs & lu, lu pindah tingkat bawah pun ok gak. hehehehe

p/s= lu lokek makanan?bagai petanda dunia nak kiamat woo.. so not u!

kerR {abdullah} said...

atira : owh really? :) tu la..tak paham apa yang dia nak sebenarnya. k .zura ada buat salah apa dengan dia erk? hahaha~ hati dia hitam la.sebab tu la dia hidup macam tu.tak pe.esok2 Tuhan balas semula...kita positif je! weeeee~ ;p


nana : kalau la dia tu macam korang...hahaha! erm..tapi sampai nyawa wa Tuhan cabut pun wa takkan anggap dia kawan.kenal pun wa tak nak! :)

WNRD said...

kalau nak pindah, ajak wa. wa nak balas jasa. wa tolong angkat barang and wa belasah sekali siapa yang buli lu tu. kita panggil lesbian betul rogol dia.