Thursday, August 20, 2009

.movieeeeeessss.

banyak review cakap filem ini merepek or wut-so-ever. so hari selasa lepas saya pergi menonton filem ini di KLCC.so far, ianya tak mengecewakan.serious.saya bukan peminat filem G.I Joe, tapi filem ini berjaya membuatkan saya menonton sampai ke credit title.huhu~
i love this movie a lot.the ideas.the make up.props.two thumbs up! cuma mula2 tu macam pening sikit sbb ala2 dokumentari punya style.tapi yang buat saya berfikir, macam mana diaorang boleh dapat idea buat cerita tentang UFO/ alien datang lepak kat bumi (africa) tapi digelarkan sebagai pendatang asing/haram? i loike the alien ship! sooo kewl! :)

p.s : sejak tamat belajar ni, dah lama saya tak menonton filem2 yang berkualiti.semalam saya menonton 'Sayang, you can dance'..berkualiti kah? hihi.

No comments: