Friday, May 21, 2010

sedapppppp-nya bercinta.{nyum.nyum}


haaaa! kan dah kena..tu la.orang cakap tak nak dengar.degil! :) bercinta memang sedap.memang sedap.rasa cokelat! hihihi.wahai adik-adik perempuan-ku sekalian, jangan lah sampai menghambakan diri korang kepada cinta.lagi-lagi kepada cinta yang belum pasti.alangkan yang dah selamat bernikah pun boleh kena terajang, inikan pula yang tiada apa2 ikatan.kalau si dia dah jadi suami boleh juga dia gunakan alasan ;

"owh! saya nak mengajar isteri saya, incik polis.dia sangat nakal dan tidak suka memasak asam pedas kegemaran saya"

atau

"saya terajang dia kerana dia nusyuzzzzz!"

atau

"memang sudah menjadi tanggungjawab saya untuk melatih isteri saya menjadi kuat seperti seorang lelaki!" *wtf*

jangan.
jangan.
jangan.
jangan percaya kepada teman lelaki anda.memang dia baik dan santun.tapi angin dia boleh bertukar bila2 masa saja.jangan tunduk.jangan bagi muka.jangan.setiap dari kita kena sentiasa berwaspada.dunia sekarang tidak lagi ramai dengan orang-orang baik.

"abes? kau tak percaya la pada apit?'
saya percaya pada dia.tapi percaya saya ada limit.dan dia tahu itu.dan saya rasa dia pun begitu.
saya percaya dia takkan buat perkara yang bukan2.perkara yang boleh menghancurkan hidup saya.perkara yang boleh menghancurkan hidup dia juga.saya percaya.insyaallah.

adik-adik perempuan saya,

jangan semudah itu.jangan semudah setahun berkenalan terus mahu tinggal serumah.
jangan semudah itu.jangan semudah dia melemparkan kata manis habis madu-mu kau berikan.jangan.
lelaki memang dilahirkan dengan satu nafsu.

that guy just wants to go under ur pants! :)

trust me.


dan kepada lelaki itu.lelaki di harian metro itu.
kenapa mesti berkelakuan macam tu?
kasar.
apa yang korang nak sebenarnya?
apa yang dia tak bagi?
:(

semua dah diberi.
semua.

apa lagi yang tak cukup?

sila pilih pintu kiri --> neraka la kau! :p

2 comments:

asdsahar said...

masuk jer part nieh -

lelaki memang dilahirkan dengan satu nafsu.

that guy just wants to go under ur pants! :)
trust me.

ok! wa sentap sikit!.hahaha! tapi wa peduli apa..wahai anak2 gadis! mari kepada abang! abang lah Raja Cinta!!!!..

nota penting - bodolah ko budak lelaki 20tahun, kamu juga wahai sibudak perempuan 17tahun!!..sila jgn buang bayi itu di tongsampah yer..

kerR {abdullah} said...

tak payah nak sentap.
ini cuma luahan emo wa je.
wa tau lu baik.
ini ditujukan kepada lelaki jenis 'itu' saje.

:)