Friday, May 7, 2010

dua-puluh-{6} dan seterusnya.

alhamdulillah dan insyaallah saya bakal menginjak ke angka 26 tahun pada besok hari.
8 mei 2010.
tua dah? hehe.

semoga Tuhan memanjangkan usia saya.tiada apa yang saya mahukan selain membahagiakan nyawa saya {puan masitah binti ibrahim}.
semoga Tuhan sentiasa melindungi kami sekeluarga.
semoga dengan menginjak ke angka 26 tahun, saya akan bertambah matang.mampu mengenal mana baik dan buruk.mana kawan dan lawan.
semoga dengan menginjak ke angka 26 tahun, saya akan lebih tekun bekerja.menjadi manusia dan hamba Allah yang lebih baik dan beriman kepada-Nya.
semoga dengan menginjak ke angka 26 tahun, saya akan menjadi seorang anak yang soleh.seorang anak perempuan yang mampu membawa nama baik keluarga Abdullah bin Ahmad.seorang kakak yang sporting kepada adik-adik.
semoga Tuhan permudahkan jalan jodoh saya.
pendek kata seorang yang lengkap sebagai seorang insan.

amin.
amin.
amin.

alhamdulillah.tahun ini saya menyambut dengan memakai hijab.saya rasa itu adalah perubahan yang paling besar pernah saya buat sepanjang 26 tahun saya hidup.
alhamdulillah.
semoga Tuhan buka kan terus hati saya ke jalan-Nya.amin.

selamat ulang tahun.
:)

No comments: