Tuesday, May 11, 2010

"kami benci pompuan gemuk & suami dia yang maki mak dia di pusat komersial"

di laman facebook memang banyak dan melambak-lambak la link ke 'Kami benci itu' atau 'Kami benci ini'.tak terkejut la kan.benda tu biasa la.nama pun facebook.hehe.benci fasha sandha la, benci orang tu la, orang ni la.abes ko hengat orang tak benci ko kah?? hehehe.main2 je.jangan nak marah cepat sangat! ;p
tapi banyak-banyak isu kami benci ni, ini adalah salah satu yang menarik perhatian saya.mula2 tengok perkataan pertama tu 'KAMI BENCI POMPUAN GEMUK..' ok!! sangat terasa sbb saya memang gemuk pun.tapi perlu ke benci...tsk tsk tsk.. :( salah ke jadi gemuk.hina erk? biar la kitaorang gemuk.gemuk kan sihat dan happy.ok tak payah nak emo sbb sebenarnya saya baca tak habes loading..hehehe.


tengok! bertapa ramai yang menyokong membenci pompuan gemuk dan suami nya itu.
hehe

akaun ini dibuka kerana ianya berkenaan dengan satu kes dimana seorang perempuan gemuk {yang tentu nya bukan saya} dan suaminya {dan saya belum berkahwin} telah memarahi seorang ibu tua hanya kerana emak diaorang takut nak naik kereta menuruni bukit kat situ.ala biasa orang tua.korang ni sengal la.orang tua ni kan kadang-kadang memang mcm tu.kalau tau dia takut, pompuan gemuk tu tak boleh turun ke?? jalan la sama2 dgn emak kau turun bukit tu!!!! perlu ke nak marah2 herdik2.ke bontot kau dah berat sgt mcm badan kau yang gemuk tu? sampai malas nak turun teman kan emak kau.{ok, macam la saya ni kurus sgt??! kan? heheh.tak perdulik la.}

weyh korang kena tgk video ni.sangat sedih.tangan emak dia sampai gigil2.kesian gila weyh! dah la kena marah dgn anak menantu {ke anak hantu?}, depan orang ramai plak tuh! bodoh la! :(
hello pompuan gemuk dan suami! korang tau tak hukum menderhaka kepada emak? tau tak? yang nama emak, ibu, amma, mummy, bonda etc tinggi darjat Tuhan bagi pada dia tau tak??! sekali dia tak maafkan kesalahan korang, sampai ke mati la korang menanggung dosa seksa.padan muka! :p alangkan kita ter-tinggi suara sikit dgn emak pun dah berdosa ini pulak korang herdik tengking-tengking sampai orang tua tu menggigil2 menangis.owh-korang-sangat-bongok dan bodo! :((

{owh saya sangat sedang menahan diri dari bercakap perkataan babi itu! -_-" } - hehe, letak warna pink sbb babi kan comel! ;D

{sila tengok dan rasa sedih..}

jadi..wahai anak-anak - kawan-kawan sekalian.jangan sesekali weyh kita tinggi suara dengan emak.marah mcm mana pun cakap je terus terang.tak payah nak tengking-tengking.percaya la.hidup kita ni karma tau.korang buat kat emak macam tu esok2 anak korang plak buat mcm tu kat korang.malah lebih teruk lagi! simbah asid! :p {tak2..itu wa tambah je.huhu}
berdosa buat emak ayah mcm tu.penat kesian emak ayah besarkan kita.emak tu menahan sakit masa nak lahirkan kita kat dunia ni.ingat senang ke nak bagi kau gemuk macam tu wahai pompuan gemuk dan suami.makan je keje nya! mana la tak gemukkkk! gemokkkkkkk!!!!!! :p

hehehe.
saya gemuk.tapi saya baik dgn mak saya.
saya ajak dia pergi nursery pokok tau!!!
kan mak kan?! :D
*hugs*

4 comments:

asdsahar said...

uik?..apasal wa belum didedahkan akan hal ni lagi..bodo lah pompuan gumuk tu! (bukan KeRr..ini budak comel)...wa mesti pergi maki dia kat situ...jaga lah lu pompuan gumuk!!..babi pink tul arr!!.. (sori beb! wa dh trmencarut plak kat sini)

kerR {abdullah} said...

ye ye..wa gemok jugak.tapi wa baik! :p
sila maki sekarang!!!

babi pink!!!!! :D

Wani Ardy said...

BABI lah laki dengan perempuan gemuk tu. Wa nangis tau, terus mesej ummi ayah :'(

kerR {abdullah} said...

ye.dia sangat babi.. {tak baek cakap babi, tapi kalau lu marah sgt cakap je ok! ;p }