Tuesday, May 18, 2010

.perasaangundahgulanarasamacamnaknangis.


yea.seorang lagi my rainbow akan melepasi satu lagi fasa dalam hidup.
lepas seorang, seorang lagi lepas.lepas which mean bertunang.berkahwin.membina keluarga sendiri.
alhamdulillah.Tuhan permudah segalanya buat kawan-kawan saya.

semalam.
saya melepas-kan rasa sedih saya kepada seorang rakan.
dia cakap saya keliru.
keliru?
dia cakap saya keliru nak melepaskan zaman riang ria bersama rakan-rakan padahal masing-masing pejam celik dah berumur 26 tahun.
dia cakap sebenarnya saya tak ready nak lepaskan kawan-kawan.
dia cakap sebenarnya saya lupa yang masing-masing dah besar dan harus berkomitmen.

dan saya amat benci dengan kenyataan yang dia keluarkan.
sebab segalanya adalah betul.tepat.padat.

ye.memang pun.
ye.memang pun.
ye.memang pun.

bukan ke sepatutnya saya happy dengan semua ni?
ye la..kawan2 nak kawen kot?
nanti boleh bergambar sakan.
nanti boleh makan nasi minyak.
nanti boleh peluk-peluk.
owh-sila lepaskan la... :(

*tarik nafas*

*lepas*

ok.
sila sedar yang setiap orang ada hala tuju dan kehendak masing-masing.
sila sedar yang setiap hari usia kita akan bertambah.
sila sedar yang kegembiraan hidup bersuka ria bersama teman-teman takkan ke mana pun.
semua orang nak berkeluarga.

sila sedar.

{tak nak!!! tak nak sedar! :( }

3 comments:

asdsahar said...

hehe..citer lu ni kan..masa wa baca skang ni kan..wa tgh layan lagu Third Eye Blind yg bertajuk Hows It Gonna Be...perghh!..sangat secocok dengan apa isi2 tersurat dan tersirat!..*fivestar*

kerR {abdullah} said...

lu buat wa sedei la beb... :'(

asdsahar said...

kan..lagu tu yg buat jadi lagi sedih..