Tuesday, May 25, 2010

depressed?

{lykke li}
pernah satu ketika di dalam kereta
saya memasang lagu 'piroutte' nyanyian lisa mitchell
lagu-lagu sebegitu sentiasa menjadi pilihan saya
lalu mr. {a} berkata "awak memang suka lagu-lagu yang depressed kan?"
saya menidakkan..sebab itu bukan lagu depressed.

sekarang baru saya sedar
irama sebegitu membuatkan saya terbuai-buai
terbang... :)

tapi saya tetap yakin dan akan berkata
"tak..ini bukan lagu depressed.."
dan tersenyum.
:)


seriously in love with lykke li {mode}

3 comments:

Yatre Hayati said...

haiyak! yang depressed dengar lagu tuh sahar jer...hahaha..usia makin lanjut. of course depressed.

kerR {abdullah} said...

hahaha! betol! :p

asdsahar said...

haha! karang wa letak lagu The Ramones kang..lu orang kata lah depressed lagik..tipoo!!.. XD