Monday, May 31, 2010

dear bye,

bye's engagement day
from left : me, ina, bye,eila & fiza

my dear beautiful bff,
hi bye! how are you? masih terasa di-awang awangan lagi tak selepas 3 hari bergelar tunangan orang? haha.happy engaged! wa gembira untuk lu.dan wa pasti, semua kawan-kawan kita happy untuk lu dgn pojie jugee.. :) alhamdulillah, Tuhan permudahkan jalan untuk lu dan pojie.semoga terus dipermudahkan sehingga ke alam perkahwinan.sama seperti masa di majlis pertunangan wani dulu, perasaan wa tetap sama.tetap susah untuk melepaskan.lepaskan lu.lepas kan lu untuk melangkah ke alam baru , fasa baru dalam hidup lu.entah la bye...wa rasa hilang kawan-kawan.jangan marah dulu.tapi itu la wa.sampai la ke hari pertunangan lu, bila wa tengok lu dah siap make up baru la wa sedar yang kita semua dah besar dan sudah bersedia untuk berkomitmen.bila tengok lu senyum kat wa masa wa jenguk ke bilik lu, hati wa terus cair dan wa cakap dalam hati ; "bye, lu sgt comel dan cantik...dan wa akan doakan yang terbaik untuk lu.amin'. :)

bye,
masih ingat lagi tak zaman kita belajar dulu.lu wa dan nana.ke mana-mana pun mesti bertiga.korang berdua adalah kawan terbaik dalam hidup wa.yang lain pun terbaik juga.cuma ye la..zaman tu korang la paling rapat dengan wa.ada untuk wa.susah senang.sedih ketawa.banyak yang kita kongsi.seingat wa, kita tak pernah bergaduh.makan sama-sama.tido sama-sama.shopping sama-sama.naik bas, turun bas sama-sama.kat mana ada nana, kat situ ada wa dgn lu.kat mana ada lu, kat situ ada wa dgn nana. :') kita kongsi banyak benda.kita kongsi banyak pengalaman.dan wa tahu, lu dengan nana takkan pernah tinggalkan wa.
masih ingat lagi tak kes kat kandang dulu.yang masa otw balik resak nana bercakap-cakap dengan bulan pasal friendship..yang tiba-tiba wa emo dan melalak tengah-tengah jalan.hahahahah! owh sgt bodoh. ;p kenapa la perangai wa macam tu erk? bongok seyh! hehe.tapi bila korang datang dan pelok wa, wa tau dan wa yakin korang adalah kawan yang paling baik pernah wa ada.bila lu dgn nana pujuk wa supaya jangan nangis, wa jadi makin menangis.hahaha.bukan apa wa terharu gila weyh! hah..banyak lagi wa nak cerita ni...sila baca sampai habis. :p
lu ingat tak masa wa keluar dengan pikor tak sampai satu jam.wa balik rumah, lu tengah layan hindustan.wa ambik bantal wa baring sebelah lu, wa nangis sambil potong kuku.hahahahahahha! :p ala kes pikor marah wa bela kuku lepas tu pakai perwarna kuku tu! ;p
hihi.wa ingat lagi lu pujuk wa..dan lu salah kan pikor.kenapa plak tak boleh warnakan kuku? masa tu bukan wa boleh solat pun kan? hihi.wa tau apa yang wa buat tu salah, tapi lu tetap back up wa.hihi ;p terima kasih bye! lepas tu lu ingat tak masa nana kena tahan dengan pak guard sbb dia pakai baju singkat.hahaha.lepas tu pak guard suruh dia depa tangan supaya dapat bukti kan dia pakai baju singkat, dia depakan tangan tapi dia angkat sikit je! hahahahahaha! kelako bodoh! :p kita berdua dah terkekek-kekek kat sebelah pagar fakulti.hehe.adoi..banyak betul la kalau wa nak cerita kat sini.dan ianya akan buat wa bertambah sedih! wa ni senang je nak nangis.memang kuat nangis pun! u know me better. ;p
'stop! stop! stopppppp!!!' - ini adalah yang paling kelako! words ni keluar masa lu gaduh on the phone dgn pojie kat resak dulu.pertama kali wa dengar lu jerit.tapi macam kelakar! mati lu kena gelak semula dgn kitaorang,hahahaha.cute! apa-apa pun..sekarang comfirm lu dah dengan pojie.bagus la 15 tahun (ke?betul kan kalau wa salah) berkawan, nak kawen gak korang.sukeee... :))

bye,
wa nak lu tau.yang wa sangat-sangat happy dengan apa yang berlaku sekarang.lu dan pojie.korang memang sentiasa ditakdirkan untuk bersama.alhamdulillah.semoga jodoh hingga ke hujung nyawa.pojie adalah yang paling layak untuk lu, wa yakin dia boleh jaga lu sampai hari tua korang.sweeettt... :)

to pojie,
sila jaga bestfriend wa baik-baik.dia dah macam adik beradik wa.kalau wa tau dia sedih, wa tumbuk lu laju-laju! hehehe! (tapi wa macam yakin je dia akan bahagia dgn lu!!!! hihihih)

tahniah.i love u.
:)

love love love,
-kekeRr -

1 comment:

.(ns) said...

hahahahaha... entry ni paling sweet & paling klako seh. hahahahahahahahah

lu saje je bukak aib kite bertiga. jatuh bangun tersedu sedan kite ada untuk kite. wa yakin, walaupun jasad kite tak selalu bersama tapi jiwa-jiwa lu & bye sentiasa dalam hati wa . ;) love u too my emo loving fren.

wa tak ske cite pak guard tu. hahaha lawak!