Wednesday, September 9, 2009

.jelly.jelly.bean.

hi.macam dah lama tak update apa2.tiada benda yang baru pun.sepanjang hari berlalu macam biasa.puasa, then berbuka.kemudian bersahur.pergi kerja.buat kerja.balik pukul 5 (pukul 6 sebenarnya sebab kena tunggu afiq).hurmm..next week dah raya.but for me, satu apa pun tak beli lagi.even my new baju raya.macam bosan la tahun ni.ke sebab banyak kerja lepas tu jadi tak sempat, lepas tu jadi malas, lepas tu beraya la pakai baju buruk...baju buruk??? hello! baju tu tak buruk pun sebab baju2 kurung jarang dipakai.hiiii~ ;p

so my plan before raya will be :

1). after dapat payment on this 15th (harap-harap), saya akan pergi menjengahkan-diri ke kedai2 yang menjual baju kurung ready made supaya saya boleh pakai di pagi syawal nanti.(jadi tak bising pakcik makcik saya yang kadang2 terlebih keypoh tu kalau nampak saya pakai jeans di pagi hari raya..huhu)

2). di sebabkan saya akan pulang ke batu pahat pada 17hb, maka saya harus ke IKEA untuk bershopping barangan yang dipesan oleh emak saya untuk mengelak-kan dia marah apabila tahu saya berbelanja last minutes dan balang2 permintaan nya tidak mencukupi.

3). this saturday, 12th sept.saya ada temu janji berbuka bersama teman2 seuniversiti.jadi saya telah ditugaskan untuk menempah menu yang bakal kami semua telan pada waktu berbuka.heeee~

4). pindah rumah.okeh! rumah dah ada tapi air kena potong.jadi nak kena tunggu sampai bila untuk saya datang mencuci my new bedroom.haiyaaaa!!! 

5). yang paling2 penting, saya kena siapkan segala kerja2 editing saya sebelum balik beraya.kalau tak siap mungkin saya akan dikurung dalam opis dan beraya bersama Final Cut Pro...tak mauuuuuu!!! -,-"

dan sekarang ini, saya begitu mengantuk.dan tak mungkin saya akan menjadi lebih rajin untuk menyiapkan kerja2 saya ni.so, saya akan cuba untuk merajinkan diri men'stalker' blog2 orang lain dan bermain FB sehingga tiba waktu untuk saya ke pasar ramadhan dan membeli juadah berbuka! hoyeahhhhh!!!! 

No comments: