Sunday, September 13, 2009

my number 1 :)

gathering berbuka puasa semalam sangat awesome! love it.like it! :) walaupun ada yang tak dapat join, its okey.majlis tetap berjalan dengan meriah dan sangat riuh.a lot of thank you (nana.wani.fiza.ina.ila.nani.wan.pikor.abot.amir.jon.kawan amir.) sebab menjaya-kan majlis yang serba sederhana semalam.(sederhana kah? hihik ). well nasib baik semalam makanan yang disediakan sangat sedap dan panas2.takut gak kalau mereka2 tak berpuas hati.tapi bila tengok masing2 makan dengan muka gembira, saya pun turut la gembira.weee~

kami semua mengakhiri perjumpaan dengan minum malam di NZ, wangsa maju.cool yeah!

semalam semasa on-the-way pulang ke rumah, saya berfikir ; " bertuah nya saya ada kawan2 macam ni...semua buat saya happy.semua buat saya ketawa.semua buat saya rasa disayangi.semua buat saya tak berhenti bercakap..." dan akhirnya saya senyum sorang2.hihi.macam mana la agaknya kalau saya tak de mereka2 ni semua? sunyi agaknya?

dear my girls,
u guys make my life so perfect...wa ada famili.wa ada pikor.and WA ADA KORANG! :)
wa suka dowh kalau tengah berbincang tapi macam semua nak bercakap.walaupun bingit tapi korang tetap cute.sangat bising! hihi~
thank you so much.love korang2 semua. :)


p.s : to nana - jangan lupa upload picca2 & kepada korang2 yang lain (yang terlibat) jgn lupa rainbow party 1 november 2009.
jumpa nanti! SELAMAT HARI RAYA.MAAF ZAHIR BATIN.

2 comments:

fiza hamad said...

thanks to u too darling coz sama2 bertungkus lumus menjayakn misi gether2 nih..muah3

.(ns) said...

kerry, i jeles la..ure so lucky kan..kawan2 u memang cool gile..hahahah

wa pun tgh bayangkan hidup wa kalu tade korang..boring seh..mcm dengar bunyi kipas bilik wa je..ehehehe..the keyphrase would be "kau kunci cintaku dalam hatimu" hohoho

;) gambo sudah diberi..tiga penjuru lagi..wa, fiza & bancik. tatau lu puas ati ke tidak. hehehe