Tuesday, September 15, 2009

scoo-bedoo-bedoo, where are you?

hello! :)

i'll going back to my hometown tomorrow nite at 9:30pm.jadi seminggu saya takkan update my blog.be back on 28 sept.ok! semalam saya berjalan mencari baju raya.i know, mcm last minutes kan? serious..sangat last minute dan sampai sekarang saya masih tak jumpa my fav baju raya...erk baju kurung raya.tak de la cari kat butik2 pun, cari kat Carefour je, tapi mmg tak berkenan.so 2nite, saya akan terus kan usaha mencari baju kurung raya.at least dapat satu pun jadi lah! kalau tidak tak beraya la saya..hihi.

good news.semua kerja2 editing saya sudah selesai.alhamdulillah.dapat mengikut dead-line yang ditetapkan.hihi.so boleh la saya beraya dengan aman damai sket.kalau tidak mesti asyik fikir2 soal kerja.bercakap mengenai kerja, semalam boss bagi duit raya + performance & bonus letter.wee~ 
duit raya tak la dapat banyak pun.just nice le! hehe.bagus gak, tengah2 sedikit kering ni, pulus masyuk! :)
sepatutnya payment saya clear hari ni, tapi kerana baru semalam admin nak bank in cheque jadi nya tunggu la sampai hari khamis ye adik-adik. :(
jadi tak dapat la saya bershopping sakan di KL ni.tapi saya dah maca mada plan nak bershopping di Batu Pahat.okeh apa? :p
macam mana la raya tahun ni gamak nya.mesti bertambah meriah.harap2 macam tu la.amin! saya tak sabar nak balik dan buat kueh dan tolong pasang langsir dan tolong bising2 kat dapur dan menjadi orang pertama makan ketupat bersama rendang yang emak masak.wahhhh! best2! :D

owh ye! malam ni kena angkat semua barang2 di rumah lama dan tumpang letak barang2 di rumah afiq.make sure semua nya kena selesaikan malam ni.go go chaiyok! saya tengok rumah tu dah macam hapa je.sangat bersepah2 okeh.haihs! tak pe la...bukan barang2 saya pun.hihi.jadi saya jgn masuk campur okeh. ;p
naik raya ni, my plan will be :

1) beli katil & almari baju yang baru.baru saya perasan yang baju2 saya sangat banyak dan menyebabkan tak cukup ruang.saya dah survey di IKEA...memang murah, tapi IKEA tak tahan lama.sebab tu dia murah.its ok! saya akan survey lagi...hihi.

2) saya kena simpan sedikit duit mulai bulan ini kerana pada Januari depan saya akan ke BALI..hoyeahhhh!!! saving pls..no more shopping! (boleh ke.. -,-")

3) saya rasa macam nak decorate bilik saya di batu pahat tuh.more ladies & rainbow colour ;)

4) DIET.beli je HERBALIFE mahal2, tp langsung tak ber-usik! saya malas :(

5) PARTI PELANGI 1 NOV 09!!!! :D can't wait~

yang lain2 tu akan difikirkan kemudian.akan di update dari semasa ke semasa.hee~ 
so till then! :)

1 comment:

NA said...

selamat ari raye eh
;)