Thursday, September 3, 2009

parti perempuan-perempuan after raya '09



Saya cadang2 nak buat parti untuk kawan2 wanita saya lepas raya ni...harap2 jadi lah.saya memang mengharapkan parti ini akan berjalan dengan lancar.sebab rasa rasa dah lama saya tak ber'bonding-bonding' bersama kawan2 wanita saya.

Jadi kepada kawan2 wanita saya sila-lah ber-respon ye.
after raya mesti jadi.
wa dah ada banyak idea nih.untuk korang juga.hihi~
sila luang kan sedikit masa anda untuk saya.

Tolong pilihkan tarikh untuk parti ini.
tempat berparti? jangan risau..boleh buat di apartment saya atau kita boleh buat di tepi tasik mana2 (lagi cool kan?)

Terima kasih! :)

2 comments:

WNRD said...

*berangan mode*

fiza hamad said...

sure laling..dah lama sgt kn so make sure kali ni berjaya~~
kwn2 yg laen jomm tlg keker moga jd kenyataan:)