Monday, September 28, 2009

hari raya 2009


hi korang!!
selamat hari raya.maaf zahir & batin yer.macam mana raya korang? seronok tak? sedap makan kueh? sedap tak makan ketupat di hari raya yang mulia.hihi.banyak pulak soalan.haihs!
my raya was ok.i mean very2 cool one.hihi.kenapa yeah? entah la..rasa nya raya tahun ni mcm lebih meriah dari raya sebelum nya.mungkin kerana pada tahun ini saya dapat menikmati maksud hari raya dengan lebih mendalam.eceh! ;p
saya sangat berpuas hati sebab tahun ni saya dapat membantu famili dari segi kewangan dan ekonomi.baru la saya dapat rasakan pengorbanan emak dengan ayah setiap kali tibanya syawal.nak memikirkan makan pakai kami adik beradik.nak beli baju raya.kasut raya.nak hias rumah.nak beli persiapan hari raya.adoiyaiii.. :p
jadi, pada raya tahun ini saya mengambil peluang untuk merasai pengalaman tersebut.memang kita akan terasa perbelanjaan yang dikeluarkan menderu macam air, tapi bila melihat semua tersedia dan semua gembira automatik kita pun akan berpuas hati.akan rasa happy sebab semua happy.alhamdulillah.terima kasih kepada Tuhan kerana memberikan rezeki yang melimpah ruah.memberikan perasaan kasih sayang.memberikan kesihatan yang baik.kegembiraan.alhamdulillah. :)

raya tahun ini saya berjaya memohon kemaafan dari semua saudara mara..erk?? berjaya? ok..perkataan itu tak sesuai sebenarnya.ia lebih kepada SAYA BERPELUANG MEMOHON MAAF dari semua saudara mara.mohon maaf je la..di maafkan atau tidak tu, entah la.tapi mana ada saya buat salah dengan diaorang pun.hehe.cuma kepada seorang insan je yang saya tak hulurkan tangan untuk bersalam.my uncle..Pak Long.ok tak payah nak cerita la pasal dia.boring.hihi. :) 

ok2.nak cerita pasal apa lagi? pejam celik dah seminggu lebih kita sambut raya.teringin gak nak buat open house.tapi itu la naik kerja ni saya busy sikit.mungkin nanti2 ada la tuh.. :)
cuma sekarang ni saya sedang menunggu mana2 jemputan menghadiri open house dari rakan2.hehehe.jangan lupa jemput saya okeh! ;p


No comments: