Wednesday, February 16, 2011

org cakap sabar


apa saya tak cukup sabar kah?
terasa nak baling handphone ke dinding tapi saya tahan dan istigfar sebab saya sayang barang-barang saya.
belum pernah seumur hidup saya marah-marah baling barang.
itu bukan saya.

apa saya tak cukup sabar kah?
saya rasa minggu ni banyak hal remeh temeh saya perbesarkan.
kenapa dengan saya ni?

apa saya tak cukup sabar?
saya paling tak suka bergaduh sebab akan terungkit semua benda.
isu itu dan ini.

apa saya tak cukup sabar kah?
untuk tahun ke-7 masih tak cukup ke sabar saya?

tak?

kerr.

3 comments:

Schubert Serenade said...

yup dearr!!sabar!!

^_*

kerR {abdullah} said...

hi babe! :))
ok dah hari ni.berkat sabar tu la kot.hahahah~
tq singgah!

owh! i love ur style.*wink wink*

Wani Ardy said...

Takut nak komen entri ni. >_<