Friday, February 25, 2011

I believe in the religion of Islam. I believe in Allah and peace.- muhammad ali

saya mengaku bahawa saya bukanlah seorang yang patuh 100% kepada ajaran agama.

1). bukan kadang-kadang, tapi saya kerap tinggal-kan solat.solat saya selalu tak cukup 5 waktu sehari semalam.mesti berlubang.kalau tak subuh (akibat berselimutkan kulit babi yang empuk) mesti isya' (sebab alasan "nanti la kejap lagi" - lepas tu membutaaaaa sampai ke jam 8am!) - sumpah dilaknat Allah.astagfirullah. :(

2). pejam celik dekat nak setahun saya berhijab.itu bagus.tapi hijab saya selalu tak menutupi dada seperti yang disuruh dalam hukum syarak.nak belit sana, nak belit sini.saya setuju bila ada yang komplen "pemakaian tudung kini hanya kerana fesyen." walaupun saya bertudung bukan sebab nak ikut Yuna tapi saya mengaku dan sering bertanya-tanya "kenapa aku pakai tudung tapi dada tidak ditutup? nak tunjuk apa?? ur big boobs?" fakk :(

3). i do love leggings.faham tak kenapa jadi isu??? sebab menampak susuk kaki saya yang macam batang kelapa ni hah!! :( - kemain tutup kepala tp saya pakai legging.apa dah jadi dgn saya ni? :((

4). saya mengaku saya pegang-pegang tangan dengan boyfriend! berdosa kan? berdosaaaaa sgt2! dah la boyfriend bukan suamiiiiii! :(((

ok saya berdosa dan saya perlu berubah.insyaallah.doakan saya yang paling baik!
terima kasih.
:(

2 comments:

Wani Ardy said...

Benda baik memang payah, Kerr. :( :)

kerR {abdullah} said...

kan? demm. :))