Wednesday, February 9, 2011

happy ending {byezura + fauzi}


wa tak hilang lu kan?
:')
-kerr abdullah to bye shukor

ker, she's entering a new phase. u will too. u're not losing anything, u're gaining more in friendship plus poji and in future their children too.
;)
- nana suleiman to kerr abdullah




solemnization

malam berinai






the reception

saya rasa sungguh teruja kerana diberikan peluang untuk menjadi maid of honor to my bestfriend pada hari yang paling bahagia untuk dia.alhamdulillah, semua berjalan lancar cuma saya saja la yang agak emosional.hahaha.biasa lah tu.nama pun kerr abdullah. :p
kalau boleh tahan dia dari kawin lama dah saya tahan tapi realiti nya semua orang mahukan hidup berkeluarga.saya pun akan ber-institusi keluarga pada hari nanti.insyaallah.maka saya perlu gembira untuk dia.dan saya memang happy untuk dia. :)

dan saya nak dia tahu yang saya sentiasa ada di sini kalau dia memerlukan apa-apa. :)
sentiasa ada.

selamat hidup berdua dan berkeluarga nur baizura a.shukor & mohd fauzi ishak!
i love u both.

kerr.

2 comments:

Wani Ardy said...

Haih. Haihhhh. Haihhhhhhhh.

Gua mengeluh je baca entri ni and tengok gambar-gambar wedding Bye. Mengeluh bahagia, kata orang.

Tak sabar nak tunggu turn lu pulak. Tengok la nanti gua nangis macam mana.

kerR {abdullah} said...

alamak.hahahaha! tak payah nak nanges sbb nnti wa lagi akan nanges lebih teruk drpd korang! hoho.

*bila wa nak kawen ni...-wondering*