Monday, June 14, 2010

silabuatlawakbagioranglainketawaterbahak-bahakboleh?

best photo.like..ever! :p
hi people!
ini kawan saya.nama dia sahar (erk? yang besar tu ye..bukan yang cute miut tu!).bukan inspector shahab ye! hehe.well, saya tak pernah buat entri full pasal dia.pernah terpikir but tak tau nak cerita apa.padahal dia yang paling kepoh.so ini kira my first entry tentang orang jahat ini.please, kalau jumpa dia kat mana-mana sila pukul dia tanpa berfikiran panjang. ;p (padan muka lu gemok!)
saya kenal dia pada tahun ini juga tapi dalam bulan berapa ye? alamak lupa.tapi tak la lama mana pun.erk? (beb, wa kenal lu bulan berapa? wa tak ingat la..sorry2).kenal pun thru facebook.owh lame! yea i know.orang cakap jangan kenal-kenal kat facebook or alam maya or alam cyber nanti kalau jadi apa-apa susah.betul...tapi emak saya tak de pun cakap cenggitu! hehe.macam mana dia boleh jadi kawan saya? erk ok! mula-mula dia ada dalam angah saya punya friendlist.so saya add je la..(omg! kau sgt gatal la kerr..haha).owh serious! saya tiada niat utnuk menggatal ye di situ.saje-saje add.sebab nama dia as-sahar.adik lelaki saya rajin dengar lagu metal hantu-hantu ni.jadi kadang-kadang tu terdengar jugak nama as sahar tu.(ok sebenar nya saya pernah dengar lagu diaorang..erm..ada dlm lirik tu dia nyanyi mcm ni "as sahar! as sahar! as sahar!" ok bukan korang dengar pun! haha.penat saje saya menyanyi! haihs! :p ) .

(s) boleh saudari ceritakan secara terperinci mengenai makhluk ini?

(k) makhluk ini spesis terancam ye.hehe.takde la.main-main saje.ok, kerana tidak mengenali beliau secara berdepan-depanan ( mean..like seriously, saya tak pernah jumpa dia.kalau orang cakap tak kenal tu, memang betul la.saya rasa kalau saya jumpa dia kat luar kat klcc ke, erm kat sungai wang ke..erk? kenapa lu ada kat sungai wang? shopping mcm wa jugak ke? aha! mesti saya tak kenal.kot-kot pernah berselisih bahu, tapi sebab masing-masing sibuk tengok baju la, komik la harus la tidak menumpukan perhatian kepada bahu siapa yang telah dilanggar itu! owh! :p ).
tapi bagus juga tak pernah jumpa, kang kalau terserempak harus la saya dibuli! thnx god! :D

(s) bagaimana kah tingkah laku makhluk ini?

(k) erm? soalan apa ni? tingkah laku apa? describe him erk? aha. ;p dia kelakar.banyak cakap.jahat.berlagak pandai.budget handsome.budget awesome! ayark!? apa lagi..erm dia takut hantu.dia ada anak sedara kiut gile.nama nabila.tu kat gambo atas tu.owh dia pembunuh lipas juga.kadang-kadang pemikiran dia out of the box.(poyo).ok yang ini semua secara general.sebab kenal tak berdepan.so saya kurang pasti.mungkin dalam chat je dia kuat membebel...kot-kot bila berdepan dia senyap mcm tikus.aha! owh dia sgt ramai peminat perempuan.tapi malang nya dengan perempuan-perempuan itu dia sgt tidak menonjolkan kejahatan sebenar.dia sgt budget cool.hehe.wa rasa ini yang paling tepat sekali! :D (maaf la, wa dipaksa menjawab soalan ini)

(s) lagi?

(k) lagi apa? eh apa awak ni? sungguh tidak bertauliah.tanya la betul-betul.haihs! -.-".owh dia sweet bila menghadiahkan saya sesuatu yang comel sempena my birthday.sehelai jersi yang tertulis umur dan nama saya.suka suka! boleh la saya pakai time main futsal.coolness! :) (tak sebenarnya saya sayang nak pakai..abes la pudar nama saya nanti! aiseh!)

(s) lagi?

(k) lagi lagi!!! lagi apa? mana la saya tau! kalau nak tau tanya la dia sendiri.hehehe! :p


beb! lu happy tak wa buat entri untuk lu? cute kan? wa ikhlas ni.lu kawan wa.wa suka kawan dgn lu.lu kelakar.walaupun kadang-kadang tak kelakar sgt, tapi lu berjaya la buat wa gelak time2 wa tgh sedih. :') terima kasih.tapi lu jgn la jahat.bila lu jahat, wa rasa nak tampo je lu laju-laju.haihs! apa-apa pun wa happy ada kawan mcm lu.tolong jadi kawan wa sampai wa mati okeh! *high five*

be my bestfriend?
:)

.

3 comments:

asdsahar said...

hahaha! beb! wa suruh lu curik gambar yg wa dah mekap2 sikit kan?...lu ni kenapa?..lu nak drop my water face ke?..kalau macm ni gaya gambo..orang ramai dan penduduk2 malaysia akan lebih tertumpu kepada Nabila tu! lu ingat wa tak jeles ker?..walhal lu menaip ni kisah wa ok. bukan kisah Nabila yang dijaga oleh seorang penjual aiskrim mcam citer indon tu..haha! wa nak membebel lah kat lu kat sini...banyak yang wa tak berapa nak berkenan berkenaan entri lu ni..pertama ialah...sila taip sahar baik...kedua..taip lagi sahar baik..yang last! sahar baik!..itu jer! hahahaha!

dan lagik!...apa? lu ingat wa nak berenti sampai ayat diatas sahaja kah?...lu jaga2...lu kenal wa guna facebook..facebook tak bley percaya..wa ni sebenarnyer..kan..sebenarnye kan...ok! ni wa nak terus terang ngan lu...sila baca dengan teliti..sebab ini ialah pendedahan siapa diri wa yang sebenar!..ok!..sebenarnyer kan..wa ni ialah...Makhluk Halus!!...wa nak rasuk lu!..lantak lu lah!!

ada lagi wa nak sambung!!..lu tipoo! mana ada lagu As Sahar nyanyi macam tu..pembaca sila jangan terpedaya...ini politik kotor dari Kerr...

lu ni kenapa? (tiru ayat lu)..Sg Wang bukan lu punya sorang okei!..tu tempat awam..biarlah wa nak pergi situ pun...

ok fine! (tiru ayat lu lagik) depan lu pun wa akan berlagak kool jugak..5 tahun!

p/s - hehehe...wa suka lah! karang wa tak suka kang..lu majuk..lu kan sensitip!..hehehe...baik!..wa akan bersikap baik lagi mulai dari sekarang..wa berjanji!! *crossing fingers*...

bestfren?...taknak! kan dah declare wa & lu ialah 'Abang yang akan selalu dibuli oleh Adik-nyer'??...lu makan semut banyak eik?..ke makan kambeng banyak!!.. *highfive*

(^_^:) - wa terharu sebenarnyer...

kerR {abdullah} said...

wa memang tau la lu makhluk halus! :p
tiba2 wa mcm menyesal la plak dedicate entri ni utk lu.lu jahat la beb! :D
ahaha.anggap je la, wa malas nak delete!

asdsahar said...

hehehe...tak..tak...semua karangan kat atas tu wa belum buat kesimpulan..

jadi kesimpulanyer ialah...

terima kasih banyak sebab ingat wa! hehe...