Tuesday, June 15, 2010

{ayah,your guiding hand on my shoulder will remain with me forever.}

hi.

minggu ini dah masuk minggu ke-dua saya rasa sedikit down.tak tau la kenapa? saya rindukan ayah.setiap benda yang saya buat, mesti terkait sekali dengan ayah.3 bulan dah berlalu.tapi saya rasa masih baru.minggu lepas saya buat kan tahlil untuk ayah.sorang-sorang, dalam bilik.dekat rumah.sunyi sangat.kosong.yea, saya rasa kosong.

start semalam saya sakit-sakit pinggang.tu la..ada je kan? tension betul.nak duduk susah.nak cangkung susah.apa lagi nak bengkok2 kan badan.lepas ni apa plak nak sakit? -.-"

saya rasa nervous sangat-sangat nak tempuh puasa dan raya tahun ni.apa rasa nya erk? apa yang patut saya buat? macam mana nak puasa eh? salah2..macam mana keadaan berpuasa tanpa ayah? agak-agak emak ok ke? mesti sedih.apa yang patut saya buat ni? sedih.serious sedih.kalau saya pulang ke batu pahat, berbuka di rumah.makan semeja dengan emak dan adik-adik tapi ayah takde.macam mana? serious weyh, saya mcm lost je.ke sebab belum hadap lagi so saya je fikir yang bukan2? kalau masa ayah ada, mesti semua makan semeja.kalau masa ayah ada, mesti emak tanya, "you nak buka apa hari ni you?"....arghhhh..lepas ni mak nak tanya siapa? sedih.sedih.sedihhhhhhh! :(

entah la.

boleh tak kalau raya postpone 5 tahun lagi? -.-"