Sunday, June 13, 2010

makanbola.tidobola.minumcocacola

hi people!

nothing much to update.erm..musim piala dunia dah start.and i'm pretty sure, ramai gf kat luar sana tgh mengamuk sbb boyfie masing-masing kurang beri perhatian sebab lalai dengan bola.haha.jangan risau my dear babes.saya pun sama je disini.habis kerja, dinner and pulang awal.no more late night supper lepas ni.ye la, paham-paham je la.haihs! -.-"
so mari kita ambil mood piala dunia yang baru nak bermula ni.well, saya tak berapa minat dengan sukan bola sepak.pernah cuba, tapi tak boleh.dan saya tak nak la berpura-pura konon-konon minat sebab nak nampak cool.aha! [ada ye orang-orang yang macam tu..]. bagi para babes yang memang betul-betul minat bola, good luck dear.and haffun! hurm..ada orang minat bola sebab player dia handsome.yea, i mean bagi perempuan la.errr..bagus la.masalah nya bagi saya pulak, handsome la macam mana pun saya tetap tak minat.masuk la iklan syampoo bagai, saya tak nampak best pun.why eh? saya yang buta ke? or hati saya yang buta? haha. tapi serious, takde apa masalah pun.bagus la korang minat bola.at least esok-esok ada debat bola tidak la penuh dengan peserta lelaki je.aha! ;p
last seingat saya, saya menonton bola bertaraf dunia ini pada musim piala dunia yang lepas.itu pun kena paksa tengok sebab masa tu saya diploma.so nak tengok tv di bilik tv hostel.tapi budak-budak ni tukar channel bola.ayark? so nak tak nak kena la tengok jugak! aiseh.tension.jadi masa tu pura-pura la minat bola..padahal saya tak paham team mana lawan mana.half time tu apa? red card? yellow card? erk??! kenapa korang nak kejar bola sebiji tu...arghhhh! eh eh tapi bukan sama je ke? saya pun kejar bola sebiji itu masa main futsal.ahahahahaah!
ok2, tidak mahu membebel panjang.kepada fanatik bola, sempena piala dunia ini saya ucapkan SELAMAT MENONTON-bersengkang mata-tak cukup tido! :)) kalau tengok bola malam-malam tu jangan lupa set alarm untuk bangun awal pergi keje ye! haffun! :D

4 comments:

asdsahar said...

kesian dak apitt..alaa..beb! lu cakap jer lah direct..tak yah nak berkias-kias... ;P

kerR {abdullah} said...

lu ni kenapa? hahaha.sebenar nya wa tuju kat semua orang termasuk lu! terasa cepat! :p ala..biar je la.korang kan tgh bersuka ria.haihs!

asdsahar said...

wa kenapa?..lu tu yg kenapa? haha..wa rasa nak pengsan bila pada pukul 1.10 pagi ni lu update blog!...paerghh! wa nak masuk kan hari ni dalam sejarah!...yeayh!!.. ;D

kerR {abdullah} said...

hehe.jahat la lu! sumpah lu jahat! jgn tego wa lagi..haha! :D
weyh apa yang nak pelik nya.biasa la tu.hari ni wa dpt internet lebih! hahahahaah!