Saturday, June 26, 2010

korang.sila tadah tangan dan mendoakan.tengs! :)

ehem! ok.sekejap lagi dalam pukul 2 pm macam tu saya kena pergi shoot satu bachelorette party di 3 tempat berlainan.saya nervous juga walaupun ditemani crew sekerja haidar. perasaan nya macam ada batu kat tenggorok ni.hihi.drama! :D tapi betul.nervous.memandang kan dah beberapa purnama nama saya tidak dimasukkan di dalam shooting list (mengapakah? maybe sebab saya dah berhijab? maybe..), tiba-tiba 2 minggu lepas saya dipanggil untuk shooting ini.owh my! nama pun bachelorette party..haruslah semua perempuan.sampai videographer pun kena perempuan juga? erh? -.-" okaaayyyy.

saya harap semua nya berjaya.event akan berlangsung selama beberapa jam..erm 2:00pm - 12:30am.psiko tak? from Ascott to Hartamas to The Sultan club.owh bagaimanakah? -.-" so semalam sebelum tidur, saya dah membuat kesimpulan, tak payah nak takut-takut, hentam je! hahahaha :))
kalau takut-takut pun bukan camera boleh jalan sendiri shoot video.hehe! :D

nama pun kerja.nak tak nak kena buat.ish kalau emak saya tahu kerja saya mcm ni harus kena bebel.balik lewat malam.solat tinggal-tinggal.demm! emak, ayien minta maaf! :( mesti emak akan tanya lagi, ada exam goverment lagi? bila? arghhhhh! :( erm? erm? tak pe.nanti kalau dah kawen, ayien tak pergi la shooting2 nih.hehe.jangan la marah wahai emak ku sayang! muahs2! :D


saya nervous.
sungguh!

No comments: