Tuesday, June 30, 2009

otaksayabukanmesin


what a boring tuesday? :(
u noe wut..baru je tadi kena marah dengan incik boss sbb salah buat quotation.adoi...is it my fault? kalau mende2 tu dapat last minute, then tersalah buat? ok fine.itu salah saya.benci la! rasa macam nak berhenti je.arggghh! tension betul.kenapa kerja ni ttba jadi susah.kenapa boss tak nak hire orang baru/admin baru supaya mereka boleh buat kerja2 ni semua...saya benci kerja ni.saya benci kena marah.saya benci buat salah.stupid nye la saya nih! :(
sekarang ni, setiap hari tak de benda best pun yang berlaku di office.semua tegang.semua tak best.semua nak blah.shit*

ya Allah...kalau betul ini kerjaya untuk masa depan ku, Kau dekatkan lah ia dan Kau jadikan lah aku penyabar.
jika ini bukan pilihan-Mu, maka jauhkan lah dari ku ya Allah... 

sabar banyak2... :(

No comments: