Monday, June 29, 2009

suc.cess

tadi saya ada meeting di saujana, subang.
meeting dengan clients yang anak gadisnya akan bernikah pada 9 julai nih.
blah..blah..blah..tamat.

tak de apa nak di ceritakan.
cuma...
rumahdiabesardancantik. 
:)
saya-ter-paku

didalam perjalanan balik didalam kereta myvi hitam haidar, saya bertanya kepada nya sambil muka menoleh ke luar tingkap menikmati keindahan-jammed..
"macam mana nak jadi sukses?"
sebenarnya selalu je saya fikirkan hal ini.nak tidur saya fikir.nak mandi saya fikir.nak makan pun saya fikir.kecuali ketika sedang bershopping.hihi.
selalu je tengok orang2 kat luar sana macam senang + sukses. (dari luaran arh tak tau plak kat dalam tu sukses ke idak...)
macam mana erk diaorang boleh berjaya.
dah la berjaya.
happy plak tuh.
kaya.hidup senang lenang.
haihs~
persoalannya :
1) memang diaorang berusaha ke arah itu or
2) lahir2 kat dunia memang dah kaya?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

saya...

saya happy.
saya ada kerja.
saya ada famili.
ada kawan2.
ada pikor.
cukup makan pakai.

tapi kenapa saya tak bersyukur? 
duit tu boleh cari..
haih! :p

1 comment:

Suri said...

define success, it could be different between mine n urs or others. kejayaan ni depend on macam mana mata kita ni menilai. kalo nak ikut cukup.. takkan pnah cukup kot. maybe kita kena pratikkan 'cukup dengan apa yang ada'.. kan kerr? alhamdulillah :)