Monday, June 22, 2009

indah ke tak indah.

a bit stress minggu nih.my boss bersalin anak ke-2 dan saya perlu buat follow-up clients.aduh penat! :(
tapi minggu ni saya haffun juga sbb tomorrow saya akan menonton wayang filem terbaru Transformers : revenge wut-ever.tengok ramai2.midnite show at 11.55pm.then, sekarang ni sahabat saya, faes ajak menonton wayang lagi pada hari rabu nih.wah berganda-kah kegembiraan? hahaha ;p

hari bapa 21/06/2009 semalam.kad ucapan dan hadiah poster frame yang saya nak hantar ke johor delay lagi sebab poster tak siap.budak2 fotografik busy.its okay.next time kot.nanti2 kalau balik johor saya angkut sekali.so pagi semalam dalam kul 11 am lebih mcm tuh, saya menelefon ayah di batu pahat.selain bertanya khabar, saya wish la selamat hari bapa kat dia.hihi.jiwang-tapi-saya-suka! sweet hokeh! :p semoga ayah sihat.happy dan saya doakan yang terbaik untuk ayah.amin.

sehari sebelum tuh 20/06/2009.
saya berada di capsquare, kl for ROCKAWAY '09 event.dihoskan oleh One Buck Short.dan WRNV sebagai merchandiser dipertanggungjawabkan untuk menjual tshirt2 di sana.ramai-lemau betul anak2 muda kita.dah macam pesta kat indonesia pulak.hahaha.pening kepala.saya pulak macam tak de mood nak ke konsert.sudah nya duduk di booth sahaja.tapi saya tetap enjoy.buktinya kami berjaya mendapat pulangan seperti yang kami harapkan.alhamdulillah! :)


1 comment:

WNRD said...

nak ikut tengok wayang......