Tuesday, June 2, 2009

hari bintang jatuh : 3 venus / 31052009







the event went very well.
alhamdulillah.. :)

i'm so happy, walaupun sumbangan saya kecil tapi saya tahu wani gembira.
setiap kali guest datang dan saya menghulurkan pen kemudian mereka menggantung-kan confession mereka ke confession tree, hati saya berbunga2.
hihi~ :)
apa2 pun, yang paling happy mesti la boyfriend saya sebab lepas ni dia tak pening lagi sebab  setiap kali pulang dari kerja saya akan terus nak balik rumah sebab "awak, orang nak siapkan pokok!!!"...hihik~

so i would like to thanx to wani ardy (organizer), jasmin, surie, naja, ikim & along (tolong siapkan confession tree di location) and to all the crews kerana berjaya mengorganize events se-comel ini! yehaaa~
HBJ09:3v roXx!!!! :p

***piccas crdt to : zunaira.suria mansor.omar bahrin.fadza.

3 comments:

Jsmn said...

gua sayang lu jugak :)

Suri said...

gua sayang tuan punya pokok tu jegh.. *ehem*

Unknown said...

SAYANG LU GILABABI