Thursday, July 2, 2009

kings of leon - sex on fire




semalam saya tertekan.after lunch, saya balik rumah terus.dah tak boleh nak handle.kenapa dengan saya ni? saya pun tak tau.kerja2 yang melibatkan clients menghancurkan saya.saya tak berapa bagus dalam menangani hal2 macam nih...shit.kenapa eah? :(
ya Allah..Kau kuatkan lah hati ku.Kau permudahkan lah urusan ku.Kau lindungi lah aku.
seksa nya bila life kita jadi tak tentu arah macam ni.
saya rindu nak balik johor.itu terapi saya.jumpa emak.jumpa ayah.bergosip dengan adik2 perempuan saya.melayan musik metal adik lelaki saya.saya rindu damai itu.saya rindu nak makan masakan emak saya.saya rindu katil kat rumah.rindu jalur matahari yang lalu di celah tingkap bila pagi muncul.
saya nak lupakan kerja yang melekat dalam otak saya ni.

itulah..bila saya fikir2 semula.saya memang takde masalah2 besar.bergaduh dengan bf ke.bf ada orang lain ke.hidup tak happy ke.tak de langsung.tapi Tuhan nak uji saya dari segi ini pula.kerja yang memberikan tekanan yang hebat.sampai nak ke office pun saya rasa takut.takut nak hadap kerja2.ni baru setahun 2 bulan...awal2 dulu tidak pula macam ni.kenapa sekarang.maybe betul kata my boss masa dia bersms dengan saya semalam ;

"memang kadang2 kita burn out.its normal.have balance in life.work+rest+hav fun."

sekali lagi saya berdoa kepada Tuhan.kalau betul ini punca rezeki seumur hidup ku, Kau dekatkan-lah.jika bukan maka Kau hindarkan -lah dari aku...amin...

1 comment:

Suri said...

apa kata buat terapi "photo album hopping" skali lagi kerr? ;p

this is wht we call LIFE, celah mana pun sure ada masalah.. saba banyak2 ok?