Monday, July 13, 2009

not like that - ashley tisdale

semalam tidur petang mimpi kena kawin dengan orang lain...wut? kawin? dengan orang lain?...sebenarnya bukan kena kawin, tapi baru bertunang.haihs..pelik betul la! :) adakah itu sign2 yang Tuhan bagi yang menandakan saya harus berkahwin..oh no! hihi.gediks.tak sebenarnya mimpi tu adalah mimpi karut sebab saya tidur lepas asar.sebab tu gila! hahaha~ 

saya rasa saya nak pergi bercuti la..serious.penat betul badan nih.tapi nak pergi dengan sapa? boifrend? dia tak mau pergi kalau berdua je.kalau ramai2 tak pe katanya..(eleh! ye2 je la tuh :)

lama dah saya tak balik johor.last balik 6 june hari tuh.aduh..bila la saya ada masa free untuk family kan? tension betul.asyik kerja je...setiap kali bila saya atau emak saya bercalling2 saya tak tau nak jawab apa bila dia tanya;

emak : bila nak balik...nak ajak teman tengok pokok kat nursery...cari kain buat baju raya...dah makan? emak masak asam pedas sembilang (ayoyo!)
saya : ....erk???  

derhaka kah saya? tak kot...saya baik je.nanti ada masa kena balik.tak boleh kata tidak.orang kata selagi masih hidup nih kena selalu lapangkan masa sesama.nanti dah tak de jangan nak meraung menyesal.paham cik kerr? 
*paham lorh...

ok sebenarnya saya tengah buat kerja.tapi saya macam blur.nak buat/edit macam mana nih? idea saya kurang pulak di hari isnin.kena polish kot! saya sibukkan dgn main FB tapi macam boring je...main YM pun boring juga.sudah nya ini la kerja saya.konon2 menulis.huhu.kadang2 saya tak tau nak membebel apa dalam blog ni.tulis je la apa2 pun.macam sekarang ni.nak mengomel apa pun jadi blur.aduih! :)

dah la...nanti2 je la.
bye~




1 comment:

CikYana(",) said...

sis

sila2 la dtg ke ganu

lalalalala

:D