Wednesday, July 13, 2011

oh bulan!

kulit muka saya di dalam kondisi yang sangat teruk.betul tak tipu.memang la takde jerawat timbul sana-sini.tapi parut.jerawat-jerawat degil walaupun kecil-kecil kalau boleh saya tak nak ada bertempek kat muka ni.

dulu zaman sekolah saya aktif bersukan.hoki la, bola baling la, kawad kaki la etc.terdedah kepada matahari merosakkan kulit remaja saya.menyesalnya dulu tak sedar kebaik-kan sunblock.. -___-"
pakai pelembab yang bermacam-macam.dari biore ke pony ke temu lawak? kau buat lawak ke hapa? muka macam bulan sangat-sangat zaman sekolah dulu.dah la berbelang, berjerawat pulak tu.memang la tak teruk sampai nanah-nanah tu tapi yea..ianya tetap jerawat!! :(

masuk zaman universiti, saya mula jaga kulit.tapi ye la jaga yang macam mana sangat.bersolek pun bila dah umur 20-an.itu pun basic.basic tu la yg saya bawa/pakai sampai sekarang.
now ini la hasilnya.bekas2 jerawat yang saya benci.kulit mcm tak sekata.hurm...cemburu sangat tengok kulit muka kawan-kawan yang cerah berseri.bersih mulus tulus.maaf zahir dan batin! erh? hehe.kalau nak tanya produk apa yg saya pakai sekarang, saya cuma pakai produk Syahirah.dari pencuci muka, skrub, toner sampai ke krim pelembab.semua nya Syahirah.so far so good.ok la dari dulu zaman tok moyang.




                                                     
                                                        kerr, 2011
              nampak tak yang berparut-parut kat pipi sebelah kanan tu? hurghhhhhh -___-"

tapi itu tak mencukupi, saya mahu kulit yang cantik.indah bercahaya.saya yakin produk ini mampu memberikan kesan yang baik pada kulit memandangkan reviews semuanya baik-baik belaka.tinggal kau ada duit ke tidak je! hehe

memperkenalkannnnnnn....

taraaaaaaa... SK II facial treatment essence


ok.ini copy & paste sahaja! baca-baca :

The 7 wonders of SK-II Facial Treatment Essence


1 Helps moderate the natural functions of skin

2 Replenishes skin's moisture

3 Smoothens skin's surface texture

4 Helps balance skin pH

5 Helps soothe sunburned skin

6 Achieves a good balance of sebum

7 Helps make skin crystal clear


owh! saya belum beli lagi.baru nak try.ramai yang bg review best tentang produk ini.harga dalam RM200+ or RM199+ (lebih kurang la tuh! :p)

nanti la saya beli.saya try and saya review!

p/s : patut la dulu ayah bising saya main hoki.rupanya ini la kesan sampingan.muka serupa bulan! huwaaaaaa :((

kerr.

No comments: