Monday, March 21, 2011

sony cybershot dsc-tx5


kalau kena berkongsi kamera kompak memang susah kan? lagi-lagi bila ada banyak event dalam satu masa.kan? phewww. :p
kejap along nak guna.kejap adik nak guna.kejap saya nak guna..tp sebenarnya itu kamera along! saya yang menyibuk selalu guna! hahahaha :p
so saya telah men-decide-kan diri untuk memiliki kamera kompak sendiri.woohoo! (sebenarnya macam loser kan tak de kamera sendiri.dulu ada, tapi saya jual sebab tak best! :( )

memperkenalkan sony cyber-shot dsc-tx5 !
sangat canggih.
10.2 megapixel.
waterproof 3.0m/10ft.
kiranya boleh dibawa menyelam ye! hehe
sebenarnya ini kamera kompak idaman saya selain olympus pen yang lagi canggih tu! -_-"
well, now adalah tempoh percubaan untuk menggunakan kamera ini.so far saya sangatttt la suka!
padahal baru je dapat semalam.hehe



smile people! smileeeeee... :)

kepelbagaian warna kulit dan bangsa! hehe
google
google


hey! next week saya outstation.
ke singapore.
company trip.

hurm..bila la dapat bercompany trip ke shang-hai pulak ye?
:p


kerr.

1 comment:

Anonymous said...

waahh..camera bru..nk tnye beli katne n brape ek harga cyber shot skrg?