Thursday, January 13, 2011

entry about my other half

yea..he is my other half. :)

the one and only.saya rasa saya paling jarang bercerita pasal dia.bukan tak nak cerita tapi macam tak molek sangat nak cerita lebih-lebih.masih belum punya apa-apa ikatan yang membolehkan saya bersorak sakan bercerita mengenai dia ini.kalau-kalau tak jadi, penat nanti saya kena scroll berpage-page untuk men-delete segala entri mengenai dia.hehe (konon-konon.. ;p) tapi entri kali ini benar-benar saya tujukan buat awak, encik mohd afiq ikhwan mohd yusof.untuk tahun ke-7 kami bersama berkawan, saya mengharapkan layanan-nya tetap akan sama untuk tahun ke-8 dan seterusnya.insyaallah.
alhamdulillah atas kurniaan Tuhan.afiq yang saya kenal 7 tahun lepas adalah afiq yang sama malah lebih baik sekarang.tak jemu melayan sikap mengada-ngada saya.lemah saya dia terima.cerita saya dia layan.kelebihan saya dia seimbangkan.dia antara penguat semangat saya nombor satu.setiap kali saya jatuh, dia ada.saya sedih dia ada.saya gembira dia ada.saya lapar pun dia ada juga..hehe.so cute! :) saya harap dia akan terus ada untuk saya.
terus terang, saya memang mengimpikan untuk hidup bersama dia.memetik kata-kata nasa di dalam speech-nya kepada marion (tapi ni saya tukar la ganti nama dia from she to he) ,"He is the last person before i go to sleep and he is the 1st person i want to smell and touch when i get up in the morning."awwwww...so sweet! i mean nasa la.hehe.but secara jujurnya itu lah yang paling saya hendak.semoga jodoh kami di segerakan oleh Allah.
dari hari pertama saya berkasih dengannya, saya belajar banyak benda.tolak ansur.percaya.sabar.setiap hari saya belajar perkara baru.termasuk -lah pasal teknikal dan matematik.(ok sumpah wa tak suka math!!!).tapi itu lah orang kata, sebab sayang hamba turutkan...gagaga! ;p
insyaallah, ada jodoh tak ke mana.tapi tolonglah ada jodoh itu.sebab...ermm..sebab malas nak cari jodoh lain.hehe! tapi kalau takde jodoh, itu saya serahkan kepada Tuhan.Dia paling tahu segala-galanya. :)
ok ini serba sedikit pasal mr bf.kang cerita lebih-lebih ter-putus dan pelamin anganku musnah susah pulak.hoho.doakan yang terbaik untuk saya dan dia.tengsss! :))

love,
kerr abdullah

3 comments:

asdsahar said...

ahhaa!..baru skaang baru wa nampak citer pasal ni...dulu2 wa nak tanya jugak...tapi wa ni kan pemalu orangnyer...tahniah!..selamat perantin baru!..eh?.. >_<"

Wani Ardy said...

SAYA SUKA ENTRY INI! ^_^

kerR {abdullah} said...

sahar : teehee~ mengada la lu! kalau wa kawen, lu jadi dulang girl wa boleh? lu kan bff wa :))

wani : saya juga sukaaaa! :D