Monday, January 3, 2011

sneakpeak : acoustic nite -klpac 020111

zainal abidin

zainal abidin & aizat

hi! salam.happy new year! :)
new year baru-baru tak ke mana pun.all the plan tak jadi..nak pergi melaka pun tak jadi.akhirnya duduk di rumah sahaja.sambut new year? nope.malas nya nak harung beribu manusia, nak harung jammed di kotaraya (eceh!).dan memang mcm ni tiap-tiap tahun...tengok bunga api secara kebetulan.lepak kat mamak di setiawangsa, tapi view nampak KLCC, nampak bunga api dan ucap alhamdulillah.jadi la ye tak? hehe :))
alhamdulillah..masuk dah tahun 2011.

owh semalam saya ke KLPAC.menonton konsert malam akustik.free lagipun... :) semalam dihiburkan oleh zainal abidin and aizat.zainal abidinnnnn....he is sooooooo talented!!! demmmmmm! :D yea..aizat too.cuma saya kurang mengikuti perkembangan aizat, tapi lagu-lagu yang dia bawa semalam boleh tahan sedap! for zainal abidin and his percussion thingy, omg! saya tak berhenti bergoyang-goyang ikut rentak.he is sooo damn good! :D untuk beberapa buah lagu yang dia bawa, semua audience tak berhenti bertepuk and really enjoying his performance.coolnesss!
so guys, come!!! datang ramai-ramai ke KLPAC.hari selasa ini (4 jan 2011) ada PESAWAT and BITTERSWEET.its freeeeeeee! :))

psstt..sham kamikaze, cuteeeee! tapi dia dah kawen..duh! -_-"



No comments: