Thursday, December 30, 2010

hello 2011.goodbye 2010

sehari lagi bakal menjengah ke tahun baru 2011.alhamdulillah.semoga tahun baru akan lebih memberikan perkara-perkara yang baik kepada diri saya ini.insyaallah.amin yarabbal alamin. :)
sekejap ke dah nak masuk tahun baru kan? pejam celik, setahun dah.so senarai dibawah ini adalah perkara-perkara yang berlaku dan yang ditempuh dalam hidup saya secara random sepanjang tahun 2010 :

  • 2 tahun saya berkhidmat di manggis production sdn bhd.banyak suka duka sepanjang tahun ini.tekanan jangan cakap la kan?.tapi saya percaya, di mana-mana kita bekerja pun, pasti ada tekanannya.alhamdulillah, saya dah menempuhinya dengan tenang plus bermaki-makian sedikit..hihi. ;p
  • melancong ke Bali (company trip) - antara tempat impian saya.dapat juga jejak kaki ke sana.
  • kehilangan seorang lelaki bergelar ayah pada mac 2010.-ini paling menyakitkan sepanjang tahun ini.semoga ayah sentiasa di tempatkan bersama orang-orang yang beriman.
  • mengambil keputusan untuk berhijab - kerana Allah , kerana ayah.
  • engagement & wedding of my rainbow Syazwani + Syafiq, Baizura + Fauzi, Faeza + Jimi.
  • pindah rumah from Wangsa Maju to Setiawangsa.
  • cds & tapes klien hilang dan musnah dan saya yang kena tanggung walaupun bukan salah saya - till now saya tak tau mcm mana nak terangkan pada client tu.
  • kesihatan yang baik pada usia 26 tahun.-alhamdulillah.
  • relationship yang bertambah kukuh bersama afiq ikhwan.- alhamdulillah.
  • masuk bermacam-macam pertandingan, tapi takde yang menang,hehe :p
itu la antaranya.saya mengidapi penyakit kadang-kadang terlupa.so tak dapat nak ingat semua.apa-apa pun, insyaallah , tahun baru ini saya harapkan peluang yang lebih baik.segera bertemu jodoh.Allah beri kesihatan yang baik untuk emak saya dan keluarga.perbaiki kelemahan.menjadi insan yang solehah.tetapkan iman.kurangkan dosa.aminnn... :))

selamat tahun baru 2011! :))