Wednesday, December 2, 2009

2 disember 2009

hello!
hari ini demam.flu.sakit badan.
semalam shooting with Alif Satar (mtv) for his new song 'Jangan Nakal' at Dutamas.
penat tapi saya happy sebab 90% dah siap shoot kecuali bahagian Alif solo scene indoor.
bila fikir fikir semula, semalam saya bekerja 19 jam.ahhh..patut la pinggang ni macam nak patah! :(
penat gila.

owh! tadi siang masa di office saya tidak terlalu fokus kepada kerja.memang tak boleh fokus sebenarnya sebab badan saya penat.datang office pun jam 11 am (boleh??)..tak pe, boss paham kot.so sebab malas nak buat kerja, saya browse2 la ke sini ke sana.jadi satu hari itu berlalu begitu sahaja.sebenarnya ada story nak kongsi tapi macam tak de mood nak cerita.nanti la.hihi.

aggghhh..saya kena tidur ni! sakit hidungggggggggg!!!! :(

No comments: