Saturday, December 12, 2009

.beauty-fool girl.

duduk serumah dengan 'orang' yang tidak sekepala memang susah & menyusahkan.saya betul2 sakit jiwa.sakit hati.sakit kepala.
apa perasaan korang masuk toilet yang kotor? ok..lantai kotor berlumut ok lagi.sinki tak cuci ok la lagi.tapi kalau selepas membuang SISA KUMBAHAN kemudian tak flush sampai bersih...itu sangat NOT IN THING okeh! eauwwwww...pengotor.
saya pun tak faham la kenapa boleh jadi macam tu.saya geli nak menaip entri pasal ni.tapi macam dah sakit hati sangat-sangat-sangat!!! :(
muka cantik tapi lepas b***k tak flush pun tak guna la! :(

saya tau tandas kat rumah mmg ada masalah sket.air lambat turun etc.tapi boleh kan kalau u make sure "all your stuff" tu turun betul2 masuk lubang daripada biar terapung2!!!! geli betollllll! :(
saya marah sebab saya yang kena bersihkan all ur sisa kumbahan.shiiittttttt! saya bukan orang gaji.saya bukan tukang cuci.saya bukan kuli! 
guna toilet sama2, jaga la sama2.stupid people!!! 

kalau tengok orang-nya bukan main lagi bergaya.
kecil cantik molek.
tapi...HELLO! tolong la jadi seorang yang pembersih.
saya pun tak la terlalu pembersih, bersepah juga..tapi tidak la sampai orang lain kena bersihkan "sisa" saya.

and please...kalau tak boleh nak terima nasihat, sila 'membuang' dalam bilik sendiri.jangan susahkan orang lain.
tak payah nak balas2 note sebab nak tegakkan benang yang basah.
miss pengotor!!!! 
eauwwwwww.... :p

p.s : saya tak suka entri kali ini sbb setiap kali menaip, saya terbayang2 sisa kumbahan 'dia'...TAK SUKAAAAAA!!! :(

2 comments:

fara[the]bugbuster said...

geli jek org mcm nih!!... lain kali tarik tangan dia bawak pi toilet tuh tunjuk lokasi tersebut hahaha...

*tiba tiba mcm nak buat camni jugak*

kerR {abdullah} said...

memang sgt geli.. :(