Thursday, November 26, 2009

UPDATES! UPDATES! :)


25/11/2009
semalam saya dengan kawan-kawan perempuan saya (nana.eila & eina) pergi meratah durian di wangsa melawati.
kami semua bergembira.dan ketawa.dan berborak.dan ber-update each other macam tak pernah jumpa! hihi.
owh my gf's!
:)




22/11/2009

kami berdua spent masa bersama di zoo negara.tengok haiwan.hihi.
penat tapi sangat happy! 
love u, bf! :-*





25/11/2009
wani sms bgtau semua-nya berjalan dengan lancar.tinggal nak tetap tarikh je.saya happy.so happy for her.
semoga terjadi yang baik-baik untuk dia.syafiq & keluarga.
i love u, rainbow! :)

so today.26/11/2009.
1) kejap lagi pukul 4:30 pm saya akan pulang ke Batu Pahat untuk menyambut Aidiladha dengan keluarga tercinta.
saya tak sabar nak makan sup daging korban!!! weeee~

2) perut saya ada kupu-kupu.saya nervous sangat2 untuk projek klip video for Alif Satar - Jangan Nakal on 1st December. semoga lancar.amin.

3) need to updates dengan clients.gosh! so hecticcccc~

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.
MAAF ZAHIR & BATIN 
:)

No comments: