Friday, September 14, 2012

i can't sleep.



i just can't sleep and have a fb chatting with my lady Faes. gossiping and updates! hehe too many things happen and wa cuma boleh lihat sahaja.because apa yang berlaku bukan masalah/berpunca dari wa.so i better shut up and listen! kan? :)


one of my girlfriend ada masalah dengan her boyfriend.yea i know, benda tu tak ada lah issue besar pun memandangkan semua orang pernah mengalami masalah dengan boyfriend.kalau bukan pasal orang ke tiga, mesti la pasal hal remeh temeh tak masuk akal.kan? tapi apa yang jadi issue sekarang adalah boyfriend dia tu bodoh.yup..sangat bodoh! kenapa wa cakap dia bodoh? tak baik cakap orang bodoh.hurm..saje.dia memang bodoh.so what? 

one of my girlfriend ada masalah dalam keluarga dia.she called me dan bercerita.menangis dan wa rasa sedih untuk dia.pada pendapat wa, dari dia bujang sampai dia kawen, dia yang paling banyak berusaha untuk selamatkan family dia.dia yang paling menjaga family dia.persoalannya sekarang..mana pergi abang dan adik2 lain? come on..dia perempuan kot?

one of my girlfriend falls in love with someone's boyfriend.err? nak komen apa ea? hahaha

one of my girlfriend will be someone's husband's wife soon.tak tau la patut happy ke tidak? hurmm..

one of my girlfriend is becoming mommy in 1st december.insyaallah! yay! :))

4 of my girlfriends will get marry soon.truly happy for them! alhamdulillah :')



2-3 hari ni wa banyak berfikir.macam-macam sebenarnya.semoga Allah permudahkan urusan wa sekeluarga.insyaallah.wa berusaha ke arah yang lebih baik.semoga Allah sentiasa bersama-sama kami.
amin :)


source : weheartit.com

xoxo,
kerr.




No comments: