Friday, December 23, 2011

entry yang tak perlu dibaca

u know what? satu dua hari wa tiba-tiba je macam panas hati.serba serbi tak kena.wa rasa keadaan yang buat wa jadi cenggini.stress.wa ni jenis susah nak benci orang lain.it like, "kalau kau baik dengan aku, aku pun mesti la baik dengan kau.kalau kau tak tego aku its ok, aku try tego kau.tp kalau kau sombong juga kau boleh la pergi neraka..hehe" :p like seriously, wa selalu kena macam ni.wa memang ada jenis kawan2 yang bila susah kemain datang minta tolong, mengadu itu ini semua.once bila dah senang..senyap terus.macam duduk dalam gua..sangat benci kan? =.=" 

u know what? wa paling bengang kalau ada orang-orang yang perangai very the hanjing sangat tak best.macam, dulu senyap tiba-tiba muncul entah dari mana.lepas tu terus soksek soksek.kejap wa bagi example :

dia : congrats zura.akhirnya korang bertunang jugakkkkk!!
me : JUGAKKK? what the fish? why? kau risau sangat ke kalau aku tak kawen? or kau mmg sibuk sgt pasal orang lain kan?

memang wa bercinta dah lama.berkawan bertahun2..tapi itu bukan point untuk korang cakap "JUGAKKKKK".kalau lu kawan baik wa, wa ok la lagi.because u know everything about me.but who u are again? macam 'kalau aku tak kawen, aku akan jeles dgn kehidupan kau yang dah kawen tu.." owh come on! lu pergi jaga ur husband and ur family diam2 boley? can tak? 

u know what? wa kawen tak kawen itu kerja Allah.kalau ada jodoh wa mmg akan kawen, tapi kalau mmg dah tertulis di dalam kalam hidup wa yang wa akan membujang sampai ke tua, thats it la kan? haihsss..why are u so sibuk ea? =.=""
then tiba2 minta card jemputan? WHO ARE U AGAIN? 
FOR WHAT? NAK KUTUK MY WEDDING PULAK KE? BLAH. ;(

so boleh la lu bagitau semua orang about me mcm lu kenal wa sangat.u know what? wa rasa lu cuma kawan suka2 sebab bila lu susah je lu datang kepada wa.bila lu dah senang..lu senyap terus.silap wa sebab wa sentiasa ada untuk lu.silap wa sebab wa sentiasa nak kawan2 rasa happy.tapi lu bukan contoh yang terbaik untuk jadi kawan wa.wa minta maaf.sila keluar dari life wa sebab wa tak suka ada kawan yang tak berkualiti macam lu.terima kasih.


x,
kerr.


No comments: