Thursday, September 23, 2010

broom the room

tempat saya berguling setiap hari :)
tengok..sangat sihat tau! bangun je matahari terus menyilau ke mata.haha
very the vitamin e! ;p

mirror mirror on the wall
my favourite spot ever!!! :D

setiap malam saya berdiri di tingkap ini tengok bunga api.tengok bulan.
orang kereta lalu lalang kat perumahan sebelah tu.pagi-pagi tengok budak sekolah bersenam!
bila hujan, saya lihat air hujan menitik di kaca tingkap..cewah! :D

my pantry and my library
(abaikan kasut-kasut tu! hehe)

nama pun perempuan..what do you aspect? :p

so people, this is my room.
yea.a bit messy.i know.but...i loved it! and i'm gonna miss this place so much.
starting next month, saya akan berpindah ke rumah baru, ke bilik baru di setiawangsa.
tukar angin.. :)
dan sekarang ini, setiap malam saya bercakap dengan dinding bilik ini.saya nak dia faham.saya pindah bukan sebab saya tak sayang.. :')
malah saya pernah dedicate entry tentang dia di SINI.
tapi maaflah, tak sempat cik gobok kayu dan cik katil kayu nak berkenalan dengan awak.maybe saya akan bawa diorang ke bilik yang baru.owh..sedihhhh... T__T
jangan risau, awak sentiasa dalam ingatan saya.and i love u! :')

loveulikealottt,
keRr abdullah

2 comments:

asdsahar said...

haaah!...sampai gak akhirnyer wa kat blog lu ni...dari dulu tak menyempat2...owh..ini lah bilik lu tu...tapi cun jugak..eh?..wa tak ckp bilik tu...tapi gambor2 yg lu amik..mcm ne bley nampak mcm gambar2 yg guna kamera 80an?...nak satu!!..

kerR {abdullah} said...

cun eah bilik wa? hahaha.tau!! :p
itu adalah teknik mengambil gambo.Tuhan menganugerahkan sepasang mata yang cantik utk wa..lepas tu wa edit laaaaa! hoho. :p