Thursday, September 23, 2010

me and myself.


macam macam benda saya sedang fikir dalam otak yang tengah berselirat dengan sesaraf ini.dateline dah dekat, kerja tak siap, pindah rumah, orang nak datang tengok rumah.hurm.. T__T tak pe.pelahan lahan.insyaallah settle semua.

i am not in the mood nak buat kerja.kejap-kejap buka facebook.kejap kejap buka blog pula.ntah bila la nak siap kerja kalau mcm tu kan? sungguh teruk la.. saya sungguh malu dengan diri sendiri. :( owh! semalam dah pergi tengok rumah yang bakal saya pindah masuk.so far so good.maybe tak la sebesar rumah yang saya duduk sekarang but..(yea, i think i should lower-ing my standard la kot.hehe) saya harap dapat housemate yang best.yang saling memahami.etc (nilai-nilai murni).yea like seriously..saya ni bukan la cerewet sgt.sungguh! apa-apa pun boleh je.. :) tapi itu la, lain padang, lain belalang.insyaallah everything akan baik baik semuanya.

erm..wani bernikah hari sabtu ini.hai..nervous pulak.ceh! mcm saya pula yang jadi pengantin nya kan? hahaha.sepak saya sekarang!!! :p
sekejap je masa berlalu.kenal.belajar bersama.jadi housemate.and now dia dah nak kawin.saya lupa yang kami kami semua dah menganjak dewasa.punya komitmen dalam diri masing-masing.haihs~

saya pun rasa nak kawin jugeeeeeeee...theee hehe! :p

4 comments:

Wani Ardy said...

jom kahwin boleh make love BAHAHAH ^_^

kerR {abdullah} said...

hahahahaha! mauuuuuu! :p

asdsahar said...

alamak! baru nak komen...tapi mcm malu plak kalau wa tetiba menyampuk...make love tu apa?..kawin tu apa?...hahaha!..

kerR {abdullah} said...

make love tu adalah...errr..pergi ke hutan tengok gajah.gajah tu apa? lalalala ;p
make love adalah sejenis terapi yang wa belom pernah rasa, tp one day insyaallah dapat juga rasa.hahahaha! woi apa ni??! lu giler ke tanya soalan mcm ni.kan wa dah nak jawab!!!! T___T