Friday, April 23, 2010

teduh

gambar ini ihsan re-nest ye.jangan terpedaya wahai kiki dan as sahar! hahaha


bilik saya kecil tapi itu dunia saya
berhabuk.sempit.lelah.
itu dunia saya.

bilik saya kecil tapi itu pengubat sunyi saya
mengemas.menyusun.menyisir
itu dunia saya.

saya pernah membenci.
tapi kini menyukai
saya pernah menyisih
tapi kini mencintai

merah.biru.hijau.
itu dunia saya.

my dear room,
saya minta maaf sebab saya pernah ada rasa tak nak jumpa dengan awak.tak nak jejak ke badan awak.tapi sejak malam semalam saya dah mula suka kan awak.serious.sebab awak je yang dengar segala masalah saya.jerit pekik tangisan ketawa saya.tunggang tunggik solat saya.awak je yang tahu.walaupun kadang2 saya biarkan awak diseliputi habuk, mulai semalam saya dah berjanji yang lepas ini takkan ada sehelai rambut dan habuk pun atas badan awak.sebab awak dunia saya! :)

p.s : nanti ada rezeki lebih sikit saya bawakan awak kawan-kawan baru.cik katil & encik gobok maybe! :)

7 comments:

asdsahar said...

wahhh!! sangat comel yer bilik lu itu!..wa suka!!

kikian said...

yeke bilik akak?
sgt comel ok
mcm omputih

kerR {abdullah} said...

oi korang itu bukan bilik saya ok! itu cuma gambo! bilik saya,nanti saya ambik gambo dan upload!! haihs korang!!! hahahahahah

asdsahar said...

lu janji haa nanti lu tunjuk kat kamiorang bilik lu!! (eh?..apahal lak wa yg excited lebih nieh?) ;P

kerR {abdullah} said...

heheheh.okie dokie! tengok la dulu mcm mana... ;p
nervous plak wa!

afiq.ikhwan said...

nanti kita pilih cik katil n cik gobok yg cute for your room ok sayang.

kerR {abdullah} said...

mauuuuu!!!!! :D