Thursday, August 26, 2010

convertfiles.sowatengahtakdekerja.


hi.
nothing to updates sebenarnya.alhamdulillah, video for nadia's hen nite dah siap edit dan di-approve tanpa apa-apa yang perlu diperbaiki.walaupun lagu single ladies - beyonce itu selaju cahaya.hahaha.hell yeah! :D so after this masuk job baru pulak.ni sedang convert all the footage into proRes 422.ok tak payah bagitahu, korang bukan tahu apa-apa pun.haha.
saya berada dalam dilema ketika ini.ok tipu! tak la dilema sangat.biasa-biasa je.saya on the way mencari sebuah rumah sewa or bilik untuk disewa.kalau dapat, insyaallah after raya saya move out from rumah yang sedia ada ni.i think that is the best way.tak sanggup lagi la rasanya.dengan perkara-perkara yang tak best di rumah itu.erk? ok bukan pasal hantu.alhamdulillah, dah dua tahun lebih saya menetap di Sri Kenangan, and i am totally in love with that place.cantik.best.environment bagus.keselamatan terjaga (ye ke? hehe).everything sangat best! but hubungan sosial bersama teman serumah bukan seperti yang saya harapkan.too bad! masing-masing buat hal sendiri.tak bercakap kecuali hal bil sewa etc.kena fitnah as lesbian hanya kerana saya tak bawa boyfriend tidur di rumah.dan macam-macam lagi.but alhamdulillah, takde plak tercetus berlawan cakap or bergaduh.saya cuma diam diri dan tidak melayan kerenah mereka-mereka. :)
dah ada beberapa list bilik untuk disewa dan range harga pun just nice.sedang mencari yang lebih baik dan yang penting keselamatan terjamin.but i always prefer apartment or rumah teres.flat? erm..big no no.bukan nak berlagak or what.sumpah... jgn salah faham dulu.saya pernah je duduk di flat sekejap masa buat part time cuti semester zaman belajar dulu.di seksyen 1 wangsa maju.but saya rasa saya tak sesuai untuk tinggal disitu.saya rasa tak selamat.. :( tapi mana la tau tiba-tiba terjumpa rumah flat yang cool dan murah dan cantik dan bersih dan very family environment, saya nak juga cuba.hihi.susah juga nak cari rumah sebenarnya kan? pening mata cari alamat! :p

ok la.bagi saya cari lagi rumah sewaan idaman.mana tau ada yang berkenan di hati! weee~

No comments: