Wednesday, March 18, 2009

we are all performing art.







saya betul2 rindukan zaman belajar.
saya rindukan stadium.
saya rindukan lorong/terowong gelap nak ke kelas.
saya rindukan cafeteria dekat parking.
saya rindukan zaman naik bas uitm bersempit2.
saya rindukan suasana pagi2 bersiap nak ke kelas dengan temulawak masing2 kat tangan.
saya rindukan suasana selerak setiap kali buat assignment last minute.
saya rindukan suasana kelas.
saya rindukan pensyarah2 saya.
saya rindukan kawan2 saya.
saya rindu shah alam.
saya rindukan fakulti seni persembahan, stadium seksyen 13.

1 comment:

.(ns) said...

yes all the memories made us wanna go back in time..baru kite dapat rase it was a great experience to be students..;) skang pun bleh..sambung je master..hehe

wa ske entry nii..CUMA WA SANGAT CEMBURU. KENAPA LU LETAK PIC LU DENGAN BUAH HATI WA, WAKDOL?

hehehe..tlisan beso sema..nampak tak keseriyesan wa pasal wakdol? hahaha