Thursday, October 23, 2008

hari sedih dalam hidup saya

life is full of shit.
tapi aku nak salah kan siapa?
kawan2? bf? siapa?
TUHAN? 
*beristigfar*

sepatutnya aku salah kan diri sendiri.
cuai.
bodoh.
*:(

kawan2 tak salah...sebab diaorang tak tau.
bf tak salah..sebab semalam dia pergi main futsal.
Tuhan lagi la tak salah.kenapa nak salahkan tuhan?
Dia dah penat bg petunjuk... :(

Dia bg aku keriangan.tapi sebab terlalu riang akhirnya aku berduka.
tapi dalam masa aku berduka tu, Dia selitkan sedikit kegembiraan.alhamdulillah...syukur ya Allah.
:)

semoga kegembiraan ini berterusan.
sapa yang suka berduka.betul?

p/s: cepat pulih wahai lap top ku...aku sayang kan kau. :)
p/s: tahniah kepada gherkine team.setitik tompk hitam menang nombor dua di Skrin Amatur @ Murai.

1 comment:

fafa said...

woa, nape sedeyh2 ni sayang?