Tuesday, November 25, 2014

something inside my head


dah jadi mama selama setahun 2 bulan.the feeling is super-ohsem.still BF faeq but dah campur with formula.its ok.as long as faeq sihat and happy, i am happy too.concert sekolah dah settle.sedih memikirkan anak-anak dah nak masuk darjah satu.crying like a baby hari tu.what to do? perasaan tak dapat diduga hihi.cukup 2 tahun jadi teacher.so happy.it suit me well.i love teaching.and now i get better offer from another school.get the offer letter already.just now i prepare my resignation letter.feel awkward.and scared too.will sent my resign letter on the 1st Dec.1 month notice.inshaallah.mudah mudahan Allah permudahkan semuanya.so many things happen around me.at school especially.its not me but the people around me.malas nak campur.i better buat hal sendiri.too old for this thingy.kan?

i love my husband.he help me a lot.sometimes bergaduh juga macam anjing dengan kucing.me of course la jadi kucing! hahahaha jokinggg! :p but at the end of the time, ini la lumrah rumah tangga.mesti ada gaduh-gaduh manja kan? eauwww :p 

rindu sangat dekat emak dan rumah.plan nak balik batu pahat awal bulan 12.dah minta cuti.nak habiskan cuti.inshaallah seminggu juga nanti baliknya.balik dengan faeq berdua sebab apitt kerja and busy.but he will join us on the weekend.inshaallah! :) 

too much inside my head that i can't throw out.

or maybe i need some sleep? 

tomorrow dah start kerja.tadi cuti sempena concert hari tu.sehari dengan faeq hari ni makes me smile all day! :) he is such amazing kid.alhamdulillah :)


till then.
good nite.

xoxo,
kerr.


No comments: