Sunday, October 3, 2010

sun-dei

hello and hi.
well, saya selamat sudah masuk rumah baru.and it was really amazing.angkat barang and pindah barang sampai 3 hari.masuk je rumah baru, dalam satu malam saya boleh habiskan mengemas.excited kot? or saya memang wonder woman? erkk? hehe ;p
pinggang saya masih sakit.semalam sapu krim berangin-angin and tidur awal, tp nampaknya mcm tak berkesan sebab pagi ni masih terasa lagi sakitnya.rasanya mcm dah masuk 3 minggu kot sakit pinggang ni tak hilang.kenapa ea? takut pulak.. T__T

new housemate sangat ok.harap ok sampai bila2.saya belum sempat nak buat suai kenal.but rasanya so far so good.insyaallah.
ada dua orang.shera and k.afni. :)
i love my new room.cant wait to decorate that room.plan nk beli deco wall so boleh lekatkan kat dinding kaler purple tu.hoho.
owh cantik! :D

and now saya di office.menyiapkan kerja-kerja.besok ada preview dgn clients.harap-harap cepat la siap..(tp macam tipu kan?? tengah ber-blog nak siap apa nya..hahaha.ye la ye la, nak buat keje la ni! hoho)

ok bye! happy sunday peoplessssss!!! :D

No comments: