Monday, January 25, 2010

.juliette has a gun.

12:42 am
midnight


saya baru sahaja selesai membaca nukilan sahabat baik saya Wani Ardy
entah...tak semena-mena saya teremosi.harap dapat merasa juga emosi yang mengganggu benaknya.hidup di dunia ini memang lengkap dengan pelbagai perasaan.katalah apa sahaja ; suka, duka. benci,cinta,sayang,marah,sedih, meraung, kecewa etc.semua cukup.
saya merupakan salah seorang hamba yang belum di uji parah oleh-Nya.semoga tiada ujian-ujian berat yang tidak mampu ditanggung.alhamdulillah.

apa agaknya rasa kehilangan?
perit.
sakit.
pecah dada.
pecah jiwa?
saya tak mahu itu.

entah bersedia atau tidak menempuh keadaan tersebut...
takut.

*lost*

hilang keluarga.
hilang kawan.
hilang teman.

apa agaknya reaksi mereka-mereka yang saya kenal jika tiba-tiba saya 'tiada'?
:(
tak sanggup.

baik saya diam.

2 comments:

Nona Cici said...

nak tak nak,semua akan rasa sakit perit kehilangan...

wa dh cukup rasa tu semua,
dan wa takkan tau camane wa nk tanggung rasa tu lagi..

cukup sakit,dan masih sakit,terus sakit..="(

kerR {abdullah} said...

:(

takut.