Monday, February 16, 2009

wardrobe clearance





ANOTHER BORING SUNDAY

sebelum tu gambar2 diats bukan la keadaan sebenar bilik saya.hihih.cari je kat internet buat penghias.tadi masa kemas bilik tak teringat pula nak ambik gambar.wewoo~

so hari ni ahad 15 februari 2009.
hari yang membosankan.afiq kerja.saya sorang2 je hari ni.tak ke mana pun.dua tiga minggu ni bilik tidur dah mcm kena masuk perompak.bersepah2.saya pun tension.semuanya bermula bila pada minggu lalu saya dh terlambat hendak ke office, cari baju pulak tak jumpa...jadi apalagi mesti la saya selongkar satu almari.keluar kan semua kain baju.tension.dan akhirnya pada hari ini saya yang penat.
saya jarang sgt2 melakukan clearance pada almari baju saya.setiap helai baju akan disimpan walaupun tak digunakan lagi... (dah buruk ataupun dah tak muat). entah la, mungkin saya seorang yang sukar untuk membuang barang2.semua nya mempunyai sentimental value walaupun hanya di beli di pasaraya GIANT.heheh.
jadi tadi saya mula memilih baju2 yang tidak digunakan dan yang masih mahu digunakan.mula2 ingt nak hantar ke rumah2 kebajikan (ala...derma2 baju), tapi saya dah surf internet semua nya tak mau baju, kain ni..mereka lebih memerlukan donation dari segi $$$$$$$.susahnya.tu la, silap saya juga.suka sgt bershopping.sampai tak sedar baju dah menimbun.sedar2 ada 2 plastik besar baju2 yang masih elok tp saya dh tak mau gunakan.saya kumpulkan dan letak di sebelah rumah sampah.saya harap kalau orang sampah datang nak angkut sampah mereka akan check plastik baju tu.at least kalau diaorang ambik, boleh bagi kat sapa2.anak dia ke.jiran2 dia ke.tu di kira menderma tak??? :p tapi tak kisah la, if dia nak jual kat bundle pun.tu adalah rezeki dia.saya halalkan je. :)
sabtu malam hari tu, saya ke uptown danau kota.mula2 tu nak jalan2 je.teman afiq cari selipar.tapi malangnya mata saya tertangkap ke satu TOPS yang sgt cantik.saya terus sambar dua pada harga Rm80.mahal kan? ingt kan kalau shopping di sana akan lebih murah.tapi saya dh tersuka.nak tak nak beli juga.tp saya puas hati lama dah nak baju mcm tu. (gambar nanti bila2 saya upload.)
akhirnya saya shopping juga kan??? :p

****bila saya boleh berhenti shopping ye?? :(

No comments: