Tuesday, June 12, 2012

Puan Zura a.k.a Puan Kerr pls :p

hello! puh puh puh..*tiup tiup habuk* lama nya tak menjengah! hehe :p sumpah busy tak hengat dengan all the preparations and the wedding.dalam kepala ni teringat2 juga nak update tapi masa memang tak mengizinkan.masyaAllah...kalau sambil2 tu sempat hapdate, itu maknanya pengantin tak buat keje.hahaha!

alhamdulillah, hari ni genap 10 hari jadi isteri dah.*clap clap* 
alhamdulillah, tarikh 2 Jun 2012 dah boleh tick masuk dalam calendar setiap tahun.yay yay! :))
kalau orang tanya apa rasa kawen, wa terus terang lah ye..its not about sex anymore.its more than that! ye seks dah menjadi salah satu yang halal di sisi Allah bila kita sah jadi suami isteri.so dah rasa tak berdosa nak pegang tangan, pegang sana, pegang sini, cium sana sini..semua boleh.tapi apa yang lebih nikmat menjadi suami dan isteri adalah perasaan kasih sayang tu semakin bertambah dan insyaallah para malaikat sentiasa bersama2 kita.
secara jujurnya, wa suka dengan status sekarang ni.wa ada suami, dan wa seorang isteri.kalau boleh nak berkepit je.sebab wa tahu anything yang wa buat untuk suami wa, ganjaran pahalanya besar even dengan satu senyuman.hihi

actually wa belum habis penat lagi.so nanti2 la wa update pasal majlis ok.sikit2... :) walaupun penat tapi wa sangat berpuas hati sebab wa kerja kuat untuk majlis sendiri.wa angkat periuk sendiri, wa masak air gula, wa susun meja..basically wa rasa wa pengantin yang tak berapa nak pengantin la.inai ni asyik la kena top up sebab asyik hilang je bahana wa basuh pinggan, buat itu ini..hihi alhamdulillah :)

korang layan la dulu beberapa keping ni.ini gambar dari camera kawan-kawan.official belum siap pun.nanti kalau ada, wa curi upload lagi okies! :)


mulai saat di-ijabkabulkan ini, dia lelaki yang paling wa percaya dalam dunia ini.
semoga Allah sentiasa bersama-sama kami.
insyaallah :)


wa berdoa semoga ciuman ini akan kekal sampai ke akhir hayat wa.wa akan cuba menjadi isteri yang baik.yang taat tapi masih suka bershopping #eh? hehe


mr & mrs :)


"Ya Allah Ya Tuhanku, Seandainya telah kau catatkan dia milikku, tercipta buat ku,dekatkanlah dia padaku, satukanlah hatinya dengan hatiku,titipkanlah kemesraan antara kami agar kebahagiaan itu kekal abadi,seiringkanlah kami dalam melayari bahtera perkahwinan, jadikanlah kami pasangan yang bahagia dan berkekalan buat selama-lamanya hingga ke akhir hayat dan kurniakanlah kami zuriat yang sempurna, beriman dan beramal soleh,sesungguhnya engkau berkuasa atas segala sesuatu.Amin Ya Rabbal Alamin."

doakan kebahagiaan kami.semoga kami berdua terus awesome! haha :)

<3,
puan kerr


No comments: