Tuesday, May 15, 2012

the awesome bachelorette dinner

owh i cried alot on my surprise bachelorette dinner! :p memang gila la ratu air mata.kalah latifah omar okayyyyy! haha

on 13th May (beautiful Sunday), my dear-great-bestfriend Wani ajak keluar lah.something like bridal shower macam tu.part yang sedih adalah wa berdua je dengan dia sbb yang lain mcm tak free la, apa la..sokay la kan.apa yang wa expect pun if semua dah ada komitmen dalam hidup ye tak? :)

dalam perjalanan ke Shah Alam untuk jumpa Wani (Apitt yang hantar), wa keep membebel itu ini.pasal semua benda but mostly pasal friendship la kan? :) ok malas la nak tulis kat sini, kang ramai pulak yang menyampai.hahaha so better wa simpan untuk diri sendiri.hati wa terasa sikit tak apa kan? so everything went very well...pergi lunch and Wani layan wa mcm princess (perasaan wa la kan? haha).jalan2 cari wedding shoes, cari tudung etc.


lunch at Teapot Deli, SACC Mall Shah Alam


 beef lasagna 


roast chicken


Wani-muffin monster! ;p

Cari wedding shoes tapi tak jumpa yang berkenan.Entah la tiba2 wa rasa wa ni mcm cerewet bebenor...tapi ini kan for wedding.tak salah kan kalau nak cerewet sedikit! sedikit? hehe cerewet banyak sebenarnya! hahahaha tapi Wani begitu sabar dan tabah melayani wa yang super-fussy itu ini tak berkenan! ;p sowwyyy Wani!
Wani set appointment for medi-pedi session for us at 6pm dekat new mall,Space U8, Bukit Jelutong.The session habis around 745pm.Then Wani ajak dinner.Actually, i know ada dinner dengan Bye and Nana jadi wa takde lah rasa ada apa2 surprise memandangkan Wani pun dah bgtau and Apitt pun datang.

Dinner di-reserved by Wani dekat dalam mall tu juga Simply Reca. Jumpa Apitt depan fountain and bila masuk dalam restaurant...like...AHHHHHHHH! :'))

SURPRISEEEEEEEEE!! 

i'm touched! sumpah terharu... :')

i dont know macam mana Wani kumpul kan MY peoples ni..but this is TOTALLY CRAZEYYYYYY! Semua orang-orang yang wa rapat from my Uni-days sampai ke my girls yang sekarang satu office! OH MY GOD! this-is-crazyyyyyy! :'))

i'm crying like a baby! dushhhhhh! :'))





and my bff Bye, datang from Muar semata2 for this dinner.MasyaAllah..these people adalah sangat awesome ok! really really ohsem! :')




gambar bukti yang wa ni memang kaki menangis! hahaha


with the great organizer + my dear best friend Wani
picture by : Nabila


the 'selempang' (what we call it ea?) is from Wani.Zaman dia
nak kawen dulu.Now turun to me.after this siapa nak pakai pula? hehe
 *beli sendiri.thats mine!*
:p

picture by : Nabila


sweet-ness!

picture by : Nabila


the bride and the kits!
jaga2 la apitt...i hav my own weapon! haha
 picture by : Nabila



with my sweethearts! love u guys so much! :')

ohhhh wa rasa sangat dirahmati tau tak? peluk orang ni menangis.peluk orang tu menangis! sebab mcm tak percaya.orang2 yang wa tak expect pun untuk ada demi wa :') 

Thank You Semua!! 
Semoga Allah membalas perkara2 yang baik untuk semua yang membahagiakan wa.amin :)

Everything dirancang dengan sangat baik.Even Apitt and my office-mate pun terlibat! boleh? haha so pandai ea korang! THIS-IS-SO-COOL! :D
Thank you Allah for this happiness! Alhamdulillah..

Conclusion-nya wa super happy! happy sampai menangis2~! bestnya rasa nak kawen ni..hahaha

So! Another 18 days to go.Semoga Allah permudahkan semua urusan wa dan keluarga. Semoga semua nya lancar.And dear reader (kalau ada yang membaca lah!) doakan semoga majlis wa berjalan lancar ye? doa kan sekali mudah mudahan perjalanan perkahwinan yang bakal wa tempuh penuh dengan kebahagiaan dan sampai ke syurga la cinta kami.insyaallah :))

Dear my future husband,

I love u and thank you for everything! :')


the excited bride,

keRr :)





No comments: